گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر استاندار کردستان ادامه دارد
وزیر کشور هفته گذشته از تغییر قطعی برخی استانداران تا اول مهرماه خبر داد؛ حالا اخباری در برخی رسانه‌ها منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها برای تغییر استاندار کردستان را افزایش داده است؛ طبق برخی اخبار منتشره گویا «عبدالمحمد زاهدی»، یکی از گزینه‌های غیربومی تصدی استانداری فارس در دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۴۸۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 03 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی هفته گذشته با اشاره به احتمال تغییر برخی استانداران اظهار کرد: برای تغییر استانداران به ارزیابی نیاز داریم و در انتهای هر دوره ارزیابی صورت می‌گیرد برخی استانداران تقاضای بازنشستگی یا انتقال به دیگر دستگاه‌های اجرایی را دارند و قطعاً شاهد تغییراتی هستیم و تا اول مهرماه مشخص می‌شود، همچنین انتخاب فرمانداران به تناسب نگرش استانداران است اما بنا داریم حداقل تغییرات را ایجاد کنیم.

به دنبال اظهارات وزیر کشور، گمانه‌زنی برای تغییر استانداران در همه استان‌های کشور افزایش یافت و کردستان هم از این قاعده مستثنی نبود.

اینکه چه کسی قرار است در دولت دوازدهم استاندار کردستان باشد فعلاً موضوع بحث این رسانه نیست و آنچه مد نظر است اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها برای انتصاب «عبدالمحمد زاهدی» به عنوان استاندار فارس در دولت دوازدهم است.

طبق اخبار رسیده از شیراز و نیز با توجه به اظهارات نماینده مردم جهرم، انتصاب محمدعلی افشانی استاندار فعلی فارس به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور قطعی شده و طبیعتاً رایزنی‌ها برای انتخاب استاندار جدید فارس افزایش یافته است.

اگرچه در محافل سیاسی و اخبار برخی رسانه‌های نزدیک به دولت، از «عبدالمحمد زاهدی» به عنوان یکی از گزینه‌های «غیربومی» تصدی استانداری فارس نام برده شده اما نباید این نکته را هم از نظر دور داشت که طبق اخبار رسیده از فارس، هم غالب فعالان سیاسی و هم برخی نمایندگان آن استان به دنبال اقناع دولت برای معرفی یک «گزینه بومی» برای استانداری فارس در دولت دوازدهم هستند و همین امر شانس استاندار فعلی کردستان برای تصدی پست استانداری فارس را کاهش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار