شهردار اسبق سنندج در گفت‌وگو با تابناک:
شهردار اسبق سنندج با اشاره به اینکه انتخاب شهردار سنندج از میان گزینه‌های معرفی شده بسیار مشکل است گفت: گزینه‌های معرفی شده برنامه‌های فوق‌العاده جالبی در جلسه با اعضای شورا ارائه کردند و بیش از 70 درصد برنامه‌های ارائه شده توسط گزینه‌های تصدی شهرداری سنندج، قابلیت اجرایی شدن دارد.
کد خبر: ۴۸۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 03 September 2017

مهدی حسام‌شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک ضمن اشاره به این نکته که خود را نه «معتمد» که تنها یک «خدمتگزار کوچک مردم کردستان» دانسته و همواره به درگاه خداوند دعا می‌کند که این افتخار را برایش حفظ کند، به گزینه‌های معرفی شده توسط اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر برای تصدی پست شهرداری سنندج اشاره و اظهار کرد: هر پنج گزینه‌ نهایی، در جلسه شورا حضور یافته و برنامه‌های فوق‌العاده جالبی ارائه کردند.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های ارائه شده توسط این افراد گفت: این افراد در جلسات برگزار شده به تبیین مبانی تئوری مدیریت شهری پرداختند؛ برخی برنامه خود را 4 ساله ارائه کردند و دکتر حبیبی هم برنامه‌ای 10 ساله به اعضای شورای شهر ارائه داد.

شهردار اسبق سنندج با اشاره به اینکه هر 5 گزینه‌ای که برای تصدی پست شهرداری سنندج به ارائه برنامه پرداختند، افرادی توانمند و از سرمایه‌های این استان و شهر سنندج محسوب می‌شوند، تصریح کرد: انتخاب شهردار از میان گزینه‌های معرفی شده بسیار مشکل است.

وی با اشاره به پیشنهاد خود به اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر در مورد انتخاب شهردار جدید سنندج گفت: پیشنهادم به منتخبان مردم در زمینه انتخاب شهردار جدید این بود که انتخاب را به 5 نفری واگذار کنند که برای تصدی شهرداری سنندج به ارائه برنامه اقدام کردند تا این افراد از میان خود یک نفر را انتخاب کرده و سایرین هم متعهد شوند با تمام توان از وی حمایت کنند و اگر ما را هم لایق دانستند حاضریم تجارب خود را بدون هیچ چشمداشتی و تنها با هدف توسعه سنندج و کردستان عزیز در اختیارشان قرار دهیم.

حسام‌شریعتی برنامه‌های ارائه شده توسط گزینه‌های شهرداری سنندج را برنامه‌هایی «جامع» عنوان کرد و افزود: اگر برنامه‌های ارائه شده، در سنندج پیاده شود قطعاً سبب دگرگونی در وضعیت شهر خواهد شد به شرطی که منابع مالی اجرای آن هم تأمین شود، یعنی درآمدهای پایدار شهرداری افزایش پیدا کرده و همشهریان هم با پرداخت عوارض، به شهرداری کمک کنند؛ علاوه بر این ضروری است دولت و استانداری کردستان هم کمک کنند که شهردار و مجموعه شهرداری با حمایت و همفکری اعضای شورا، برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که به عنوان یک فرد مجرب، برنامه‌های ارائه شده توسط گزینه‌های تصدی شهرداری سنندج را اصولاً چند درصد قابل اجرا می‌داند تأکید کرد: از جمله نخستین موضوعاتی که در مدیریت اجرایی مدنظر قرار می‌گیرد پارامتر «نیروی انسانی کارآمد» است که خوشبختانه در شهرداری سنندج وجود دارد، ولی لازم است نیروی متخصص جدید به بدنه تزریق شود.

شهردار اسبق سنندج گفت: واحد مطالعات شهرداری باید با بهره‌گیری از کارشناسان زبده فعال باشد تا بتوانند با تعریف یک ساز و کار مناسب، طرح‌ها را برای اجرا آماده کند.

وی افزود: در کنار انجام این کار و در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز، بیش از 70 درصد برنامه‌های ارائه شده توسط گزینه‌های تصدی شهرداری سنندج، قابلیت اجرایی شدن دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
احسنت به پیشنهاد طرح شده. کاش گزینه ها با تعاون قدرت را قربانی خدمت کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار