قائم مقام وزیر کشور در نشست فرمانداران و بخشداران کردستان به فرمانداران استان دستور داده محلی را برای ابراز نظر آزادانه مردم و ذکر نکته نظرات خود در نظر بگیرند؛ حالا سؤالی که مطرح است اینکه آیا فرمانداران این دستور روشن مقیمی را اجرا خواهند کرد و اگر پاسخ مثبت است ـ که باید باشد ـ چه زمانی این دستور اجرا خواهد شد؟
کد خبر: ۴۸۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 04 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدحسین مقیمی در نشست فرمانداران و بخشداران استان کردستان که خبر آن را پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان منتشر کرده با بیان اینکه دولت دوازدهم به تازگی مستقر شده است اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران باید سند چشم انداز، برنامه ششم توسعه و وعده‌های رئیس جمهور به مردم برایشان مهم باشد.

وی مهمترین نقش در اجرای سیاست های دولت را بر عهده بخشداران و فرمانداران دانست و گفت: خدمتگزاری به مردم باید به گونه‌ای باشد که بعد از گذشت چهارسال مردم خدمات انجام شده را در عمل مشاهده کنند.

قائم مقام وزیر کشور به مشکلات پیش روی کشور در بخش های مختلف نیز اشاره و تصریح کرد: امروز هم عقب ماندگی از اسناد بالادستی وجود دارد و هم مطالبات مردم افزایش پیدا کرده است بر همین اساس باید تلاش‌ها نسبت به قبل افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه برنامه‌های دولت مورد تایید همگان قرار گرفته گفت: در دوره جدید خدمتگزاری باید نقص‌ها برطرف، و سرعت کار افزایش پیدا کند.

مقیمی از فرمانداران خواست محلی را برای ابراز نظر آزادانه مردم و ذکر نکته نظرات خود در نظر بگیرند.

وی برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه را نماد مشارکت مردم در تصمیم سازی و امیدواری آنان نسبت به نظام و دولت ارزیابی کرد و افزود: در این انتخابات پاسخ بسیاری از سوالات و شبهات با رای مردم داده شد که بخشی از آن مرهون تلاش فرمانداران و بخشداران بود.

قائم مقام وزیر کشور استفاده حداکثری از پتانسیل نیروهای وزارت کشور در سطوح مختلف را نکته‌ای ارزنده در کارنامه دولت دانست و گفت: خوشبختانه همه نیروها به ساز و کارها آگاه و با تقسیم کار به خوبی آشنا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار