عبدالمحمد زاهدی که صبح امروز با مصوبه هیئت وزیران به عنوان استاندار جدید قزوین منصوب شد در مصاحبه با تابناک برخی دیدگاه‌های خود را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۹۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 13 September 2017

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در گفتگو با تابناک با بیان اینکه به واسطه مسئولیت‌های قبلی‌ام در وزارت کشور از تمام کشور شناخت دارم اظهار کرد: در برهه‌ای مسئول امور استان‌های وزارت کشور بوده‌ام و بر همین اساس نیز به همه استان‌های کشور سفر کرده‌ام.

وی گفت: بخش عمده‌ای از گزارشات وزارت کشور در رابطه با استان‌ها را بنده تهیه کرده‌ام و همین امر نیز باعث شده تا از شرایط همه استان‌های کشور از جمله استان قزوین مطلع باشم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه در چند روز اخیر مطالعه‌ای را در رابطه با استان قزوین انجام داده‌ام، تصریح کرد: با شناخت مناسبی از استان، وارد خواهم شد و امیدوارم بتوانیم برای کشور و استان مفید باشیم.

وی گفت: در هفته اول حضورم نیز حتماً اطلاعات مورد نیاز و باقی مانده را از مدیران استانی دریافت خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر کار پیش برود.

زاهدی در رابطه با نحوه تعامل خود با احزاب و تشکل‌های سیاسی افزود: من به شخصه انسانی سیاسی هستم و همواره سعی می‌کنم بر مدار تعامل با جریانات سیاسی حرکت کنم.

وی خاطر نشان کرد کرد: در سابقه مسئولیتی خود نیز تعامل خوبی با همه احزاب، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد داشته‌ام و با همه برای پیشرفت، کار خواهیم کرد.

گفتنی است مراسم معارفه استاندار جدید قزوین هفته آینده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
مردم کردستان باید صدقه دفع ... بدهند
قطعا زاهدى در قزوین به راحتى کردستان حکمرانى نخواهد کرد ، آنجا بیشه اى دارد پر از پلنگ و تحفه ... آنجا براحتى قادر به تاخت وتاز نخواهد بود شاید مجبورش کنند برگردد سر دکان پلاستیک فروشى!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار