چرخ شعبده‌باز هزار بازی از این طرفه‌تر برانگیزد
کد خبر: ۵۰۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 27 September 2017

زمانی که منتخب مردم سنندج، دیواندره و کامیاران، پس از انتخابات در جمع هوادارانش از ضرورت انجام تحقیق و تفحص از «برخی دستگاه‌های اجرایی استان» سخن به میان آورد، اذهان به طرف تحقیق و تفحص از استانداری کردستان سوق پیدا کرد؛ حالا اما خبر رسیده، طرح از دستور کار کمیسیون شوراهای مجلس خارج شده است!

به گزارش تابناک کردستان، سیداحسن علوی، منتخب مردم سنندج، دیواندره و کامیاران، حدود دو هفته بعد از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، 25 اردیبهشت‌ماه 95، در جمع هواداران خود در سالن امام خمینی(ره) شهر سنندج گفت: «به عنوان نماینده مردم حق دارم اعلام کنم که حتماً باید از برخی دستگاه‌های اجرایی در کردستان تحقیق و تفحص انجام شود و ضروری است جایگاه‌هایی که توسط افراد قدرت طلب اشغال شده را به تحقیق و تفحص سپرد و حتماً این کار انجام خواهد شد».

برداشت غالب افراد جامعه از این سخنان انجام «حتمی» تحقیق و تفحص از استانداری کردستان بود؛ حالا اما سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی روز گذشته اعلام کرده: «طرح تحقیق‌ و تفحص از استانداری کردستان به جهت انصراف متقاضیان، از دستور کار کمیسیون خارج شد».

اصغر سلیمی در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اظهار کرده: «طرح تحقیق و تفحص از استانداری کردستان به جهت انصراف 6 نماینده در جلسه 17 تیرماه سال جاری کمیسیون و یکی دیگر از نمایندگان متقاضی در جلسه امروز، از دستور کار کمیسیون خارج شد».

البته که هیچ‌کس به اندازه قانون‌شکنان در کردستان از این خبر خرسند نیست اما بعید است این پایان ماجرای جماعت یادشده باشد که خواجه شیراز می‌فرماید:

تو عمر خواه و صبوری که چرخ شعبده‌باز         هزار بازی از این طرفه‌تر برانگیزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار