معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۱۴۱ متکدی در شهر جمع آوری و ساماندهی شده و متکدیان متخلف هم به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
کد خبر: ۵۰۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 10 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، آرش رخزادی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۱۴۱ متکدی در شهر جمع آوری و ساماندهی شده و متکدیان متخلف هم به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی گفت: این متکدیان برای بررسی و ساماندهی وضعیت معیشتی به مرکز اسکان متکدیان منتقل شدند و پس از بررسی وضعیت زندگی متکدیان هم، از ۷۴ نفر، تعهد کتبی مبنی بر ترک تکدی‌گری گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه از این تعداد، ۱۰ نفر به عنوان متکدی متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شدند تصریح کرد: این افراد علاوه بر تکدی‌گری در چهار راه‌های شهر به صورت شبانه روزی برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند.

وی گفت: ۳۴ نفر از متکدیان هم به شهرستان‌ها و استان‌های محل سکونت خود منتقل شدند.

رخزادی به جمع آوری ۱۵ کودک متکدی از خیابان‌ها و معابر شهر اشاره کرد و افزود: این کودکان پس از اخذ تعهد کتبی تحویل خانواده‌هایشان شدند.

وی با بیان اینکه تعداد متکدیان جمع آوری شده در نیمه نخست امسال، از سال گذشته کمتر است، خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال گذشته، ۱۶۷ متکدی از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: از این تعداد متکدی جمع آوری شده در سال گذشته، ۹۵ نفر متعهد به ترک تکدی‌گری، ۳۰ نفر به شهرستان‌های محل سکونت خود منتقل و ۱۰ کودک نیز تحویل خانواده هایشان شدند.

وی افزود: همچنین سال گذشته، ۶ نفر به مراجع قضایی معرفی و ۲۰ نفر تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده و 3 نفر نیز متواری شدند.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار