استاندار جدید کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
استاندار جدید کردستان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل کردستان عدم تولید ثروت و کمبود شغل در استان است به برنامه‌های خود برای رفع مشکلات اشاره کرد و گفت: معتقدم کردستان نیازمند کار و خدمت است و در تغییرات مدیریتی هیچ اعتقادی به بحث‌ جناح‌های سیاسی ندارم.
کد خبر: ۵۰۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 11 October 2017

بهمن مرادنیا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک کردستان با تقدیر از حسن اعتماد دولت به وی، اظهار کرد: از طریق این رسانه سلام و پیام اخلاص خود را به مردم نجیب و شریف کردستان ابلاغ می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم به بنده توفیق عنایت کند تا از فرصتی که در اختیارم قرار گرفته به بهترین وجه ممکن برای خدمت به مردم استفاده کنم.

توصیه رئیس جمهور به استاندار جدید کردستان

وی با اشاره به جلسه امروز هیئت دولت گفت: آقای دکتر روحانی در جلسه امروز سلام گرم خود به مردم کردستان را ابلاغ و از رأی بالای مردم استان به دولت تدبیر و امید در انتخابات اردیبهشت ماه امسال صمیمانه تقدیر کرد.

استاندار جدید کردستان با اشاره به توصیه رئیس جمهور به وی در جلسه امروز هیئت دولت تصریح کرد: توصیه رئیس جمهور تلاش برای از میان بردن شکاف اقتصادی موجود بین کردستان و نقاط توسعه یافته کشور بود تا این استان هم با توجه به پتانسیل‌های بالا در زمره استان‌های توسعه‌یافته قرار گیرد.

اصلی‌ترین مشکل کردستان، عدم تولید ثروت و کمبود شغل در استان است

وی در پاسخ به این سؤال که اصلی‌ترین مشکل کردستان را چه می‌دانید، گفت: از نظر بنده مشکل حال حاضر کردستان امنیتی و سیاسی نیست بلکه اصلی‌ترین مشکل، عدم تولید ثروت و کمبود شغل در استان است.

مرادنیا افزود: از آنجا که کردستان را استان محرومی نمی‌دانم برنامه‌ ما این است که با بهره‌گیری از توان جوانان کردستان، چه در بخش صنعت و چه در بخش‌های کشاورزی و معادن توانایی بالقوه استان را بالفعل کنیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های خود بعد از آغاز به کار رسمی در سمت استاندار، خاطر نشان کرد: برنامه‌ای که مدنظر داریم تعریف چند پروژه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای استان است تا بتوانیم مشکلات استان را به مرور کاهش داده و حل کنیم.

درخواست استاندار جدید کردستان از هیئت دولت

استاندار جدید کردستان گفت: یکی از درخواست‌های امروز بنده از هیئت محترم وزیران حمایت از سرمایه‌گذاری در استان بود تا طی یک برنامه مشخص و زمان‌بندی شده بخشی از مشکلات اقتصادی استان حل شود.

وی با اشاره به تجارب فعالیت خود در بخش خصوصی افزود: یکی از برنامه‌های اقتصادی مد نظر ما، فراهم کردن فرصت برای فعالان بخش خصوصی برای فعالیت مؤثر اقتصادی در استان و رفع موانع پیش روی این قشر در حد توان مدیریت اجرایی استان است.

اختلاف دولت و نمایندگان، بیش از همه مردم را متضرر خواهد کرد

مرادنیا با اشاره به سابقه نمایندگی خود در مجلس تأکید کرد: از آنجا که نمایندگان محترم مردم در مجلس را دلسوز شهروندان می‌دانم باور دارم که استاندار و نمایندگان مجلس باید با همراهی، همفکری و تعامل، توان خود را صرف حل مشکلات مردم کنند و اعتقاد دارم که اختلاف دولت و نمایندگان، بیش از همه مردم را متضرر خواهد کرد و بنابراین تلاش خواهم کرد به عنوان نماینده هفتم مردم کردستان، در کنار شش نماینده استان، با وحدت و همدلی مطالبات مردم را دنبال کنیم.

وی گفت: نمایندگان برگزیده مردم بوده و دغدغه آنها دغدغه مردم است و بنده هیچ اعتقادی به ایجاد تنش با نمایندگان مردم در مجلس ندارم.

در تغییرات مدیریتی هیچ اعتقادی به بحث‌ جناح‌های سیاسی ندارم

استاندار جدید کردستان در پاسخ به این سؤال که رویکرد شما در حوزه تغییرات مدیریتی چیست افزود: در تغییرات مدیریتی هیچ اعتقادی به بحث‌ جناح‌های سیاسی ندارم، معتقدم کردستان نیازمند کار و خدمت است و ملاک نخست بنده استفاده از توان نیروهای متخصص و خوش‌فکر استان فارغ از گرایشات مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه در بحث تغییرات مدیریتی میزان رضایت‌مندی همکاران یک دستگاه و نیز مردم را قطعاً مدنظر قرار خواهم داد گفت: با همه افرادی که خط مشی دولت آقای دکتر روحانی را قبول داشته و سابقه عملکردی مثبتی داشته باشند همکاری خواهیم کرد.

به دنبال برقراری یک رابطه بسیار خوب با رسانه‌ها خواهم بود

مرادنیا در پاسخ به این سؤال که شیوه تعامل شما با رسانه‌ها، بویژه منتقدان چگونه خواهد بود افزود: اعتقاد دارم رسانه‌ای که به دنبال انتقاد سازنده و فارغ از حاشیه‌سازی باشد بهترین ابزار در دسترس یک مدیر برای رصد مشکلات موجود در جامعه است.

وی تصریح کرد: یک استاندار طبیعتاً از مدیران گزارش عملکرد دریافت می‌کند و قادر هم نیست در همه صحنه‌ها و امور حضور پیدا کند بنابراین می‌تواند از پتانسیل رسانه‌ها برای اشراف هرچه بیشتر بر امور بهره‌گیری کند.

استاندار جدید کردستان گفت: به دنبال برقراری یک رابطه بسیار خوب با رسانه‌ها خواهم بود و از همه رسانه‌ها، چه همراه و چه منتقد می‌خواهم دولت را در پیشبرد امور و حل مشکلات مردم یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار