رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به استاندار کردستان ضمن بیان اعتماد کامل دولت به هم‌میهنان کُرد، آنان را از اقوام اصیل ایرانی دانست که با حس عمیق ملی نسبت به ایران، همواره در همه صحنه‌ها بویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و مؤثر داشته و هم‌اکنون هم در عرصه پیشرفت کشور، مشارکت کامل دارند.
کد خبر: ۵۰۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 11 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در جلسه رأی اعتماد هیئت وزیران به چهار استاندار جدید خطاب به استانداران منتخب اظهار کرد: هدف ما پیشرفت کشور، رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در کشور و حرکت در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و استانداران باید با حفظ انسجام، وحدت، اعتدال و میانه‌روی، اجرای کامل سیاست‌های دولت را دنبال کنند.

وی با توجه به مرزی بودن سه استان کردستان، آذربایجان غربی و گلستان، بر بهبود روابط با کشورهای همسایه تأکید کرد.

رئیس جمهور جذب سرمایه داخلی و خارجی، تقویت مسیرهای ارتباطی کشور با کشورهای همسایه و تسریع در اتصال راه‌های کشور به کشورهای همسایه و کشورهای بزرگ، از جمله چین، روسیه و منطقه آسیای مرکزی را از جمله راه‌های توسعه اقتصادی و حفظ امنیت کشور دانست و استانداران را به ایجاد هماهنگی در استان و روابط خوب با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و گروه‌های سیاسی، رعایت حقوق شهروندی بویژه حقوق اقوام و مذاهب و بهره‌گیری از آنان در مناصب مدیریتی توصیه کرد.

وی ضمن بیان اعتماد کامل دولت به هم‌میهنان کُرد، آنان را از اقوام اصیل ایرانی دانست که با حس عمیق ملی نسبت به ایران، همواره در همه صحنه‌ها بویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و مؤثر داشته و هم‌اکنون هم در عرصه پیشرفت کشور، مشارکت کامل دارند.

حجت‌الاسلام روحانی وزرا را به همکاری با استانداران در جهت تحقق اهداف مورد نظر دولت توصیه کرد و در پایان از استانداران جدید خواست که سلام ایشان را به مردم شریف استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، گلستان و مرکزی ابلاغ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار