وزیر کشور:
وزیر کشور گفت: ما در دولت یازدهم بیش از ١٠٠ مورد اختیار که امکانش بود از طریق دولت مصوب کرده و به همه استانداران تفویض شد و اکنون کمیته‌ای در وزارت کشور با حضور منتخبین استانداران تشکیل شده در حال بررسی سایر موارد هستند.
کد خبر: ۵۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 17 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جریان سفر به استان بوشهر در بدو ورود به این استان در محل فرودگاه بوشهر با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که سایر استانداران چه زمانی معرفی می‌شوند و آیا اختیارات استانداران افزایش می‌یابد یا خیر اظهار کرد: هماهنگی برای تغییر استانداران زمان‌بر است و تلاش‌مان این است که این کار با هماهنگی انجام شود زیرا میزان موفقیت و پیشرفت در کارها نیازمند هماهنگی و همکاری سطح بالایی در استانها است.

وی درباره اختیارات استانداران گفت: ما در دولت یازدهم بیش از ١٠٠ مورد اختیار که امکانش بود از طریق دولت مصوب کرده و به همه استانداران تفویض شد و اکنون کمیته ای در وزارت کشور با حضور منتخبین استانداران تشکیل شده در حال بررسی سایر موارد هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: نظر رئیس جمهور و دولت بر این است که اختیارات بیشتری به استانداران واگذار شود که ان‌شاءلله موارد دیگر مشخص شود به دولت ارائه خواهیم داد تا مصوبه آن را اخذ کنیم.

وزارت کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار