شرکای «زاهدی» توضیحی برای کولبران دارند؟
کد خبر: ۵۱۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 22 October 2017

قائم‌مقام بیمه روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه قرار بوده استاندار کردستان کولبران رسمی استان را به این صندوق معرفی کند تا روند بیمه شدن‌شان انجا‌م شود به همشهری گفت: تاکنون هنوز فهرستی در خصوص بیمه کردن کولبران کردستان به صندوق نرسیده است! «زاهدی» که دیگر نیست؛ شرکاء و باند او توضیحی برای کولبران دارند؟

به گزارش تابناک کردستان، لیست وعده‌های توخالی استاندار سابق کردستان به مردم این استان آنقدر بلند است که گمان نمی‌رود استاندار جدید کردستان هم بتواند تا پایان دوره خدمتش از زیر دین آنها خارج شود.

«زاهدی» در زمان قدرتش، در کردستان دار و دسته کم نداشت، از برخی مدیران و مشاوران نالایق گرفته تا شماری به اصطلاح خبرنگار مجیزگو؛ البته «تیم فحاشی استانداری» هم در خدمت به استاندار سابق چیزی کم نگذاشت و بارها و بارها آنچه از پلشتی در انبان داشت نثار منتقدان «زاهدی» کرد و همه اینها سبب شد کمتر کسی جرأت کند در برابر ضعف مدیریتی نماینده عالی دولت یازدهم در کردستان موضع‌گیری کرده و درباره وعده‌های غیرعملی‌اش برای مردم شفاف‌سازی کند.

حالا هم که «زاهدی» از این استان رفته و کوله‌باری از مشکلات را برای سلف خود به ارث گذاشته هر از گاهی از یک وعده عملی نشده او رونمایی می‌شود. بخوانید.

سال گذشته و به دنبال جان‌باختن چند کولبر کُرد، سروصدایی در کشور به پا شد و طرح ساماندهی مرزنشینان و کولبران هم به امضای 153نماینده مجلس رسید و سرانجام وعده بیمه کولبران به این قشر ضعیف و مظلوم داده شد.

اما امروز، قائم‌مقام مدیرعامل در امور بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه قرار بوده استاندار کردستان کولبران رسمی این استان را به این صندوق معرفی کند تا روند بیمه شدن‌شان انجام شود، به همشهری گفته: تاکنون هنوز فهرستی در خصوص بیمه کردن کولبران استان به صندوق نرسیده است! و این یعنی طبق اظهارات این مقام مسئول کشوری، جناب «عبدالمحمد زاهدی» فهرست کولبران را هم برای بیمه‌شدن به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نداده است.

درباره آنچه «زاهدی» و باند او بر سر کردستان آوردند تاریخ بهترین قضاوت را خواهد کرد اما درباره موضوعی که در این نوشتار به آن اشاره شد دو نکته مدنظر است: نخست و مهم‌تر آنکه «صمدالله فیروزی»، قائم‌مقام مدیرعامل در امور بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به همشهری گفته: «در صورتی که اسامی کولبران به صندوق بیمه اجتماعی ارسال شود، صندوق آمادگی این را دارد تا در اسرع‌وقت نسبت به بیمه‌کردن این افراد اقدام کند» و امید است استاندار جدید کردستان در اسرع وقت، پیگیری لازم را در این باره انجام دهد.

و نکته دوم آنکه، سؤال از همه کسانی که در طول مدت استانداری «زاهدی» در کردستان سنگ او را به سینه می‌زدند آن است، حالا که او استان را با وعده‌های عملی نشده فراوان ترک کرده، شما به عنوان شرکای او در دوره حضورش در استان، توضیحی درباره وعده‌های عملی نشده‌اش دارید؟ یا دست‌کم حاضرید به جای ولی نعمت‌تان حداقل درباره آنچه می‌بایست برای بیمه کولبران انجام دهد و نداد توضیح دهید؟ اگر حاضرید بسم‌الله...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار