مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان خبر داد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: حکم انتصاب 23 شهردار شهرهای این استان تایید و صادر شد و 3 شهردار منتخب نیز در انتظار تایید صلاحیت خود هستند.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 22 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، جمشید اسدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: هم‌زمان با شروع بکار شوراهای اسلامی دوره پنجم، 26 شهردار از سوی شورای شهرهای تابعه استان انتخاب و معرفی شدند که اکنون حکم انتصاب 23 نفر از آنان صادر شده است.

وی گفت: شهردار سنندج به عنوان شهر مرکز استان از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب و به استانداری کردستان معرفی شد و استانداری نیز، مدارک و سوابق خدمتی وی را به وزارت کشور جهت تایید نهایی و ابلاغ حکم انتصاب ارسال کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان تصریح کرد: تاکنون نتیجه نهایی در خصوص تایید صلاحیت شهردار سنندج از سوی وزارت کشور به استانداری اعلام نشده اما طبق مذاکرات انجام شده این حکم به زودی تایید و صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه کردستان دارای 29 شهر است، گفت: تاکنون اعضای شوراهای اسلامی 26 شهر شهرداران خود را انتخاب و به استانداری معرفی کرده‌اند اما اعضای 3 شهر کامیاران، کانی‌دینار و چناره مریوان هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند.

اسدی افزود: استانداری کردستان صلاحیت 23 شهردار را تایید و حکم 10 شهردار را ابلاغ کرد و شهرداران بیجار و بوئین بانه نیز در دست بررسی است اما این نهاد به شهردار منتخب شورای اسلامی دهگلان جواب منفی داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار