عضو کمیته دفاعی مجلس گفت: دولت و مجلس هر دو موافق افزایش حقوق نیروهای مسلح هستند و به دنبال راهکاری برای تامین اعتبار این طرح هستند.
کد خبر: ۵۱۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 23 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، ابوالفضل حسن‌بیگی با اشاره به مصوبات مجلس در رابطه با افزایش حقوق کارکنان بخش‌های مختلف کشوری و لشکری، اظهار کرد: مجلس مصوباتی در این رابطه داشته است که از جمله‌ آنها مصوبه‌ای درباره افزایش حقوق بازنشستگان بود که 3000 میلیارد تومان بار مالی دارد، همچنین مصوباتی درباره افزایش حقوق نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و کارمندان داشته که بار مالی تمامی این طرح‌ها حدود 33 هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: آقای نوبخت در جلسه روز گذشته پیشنهاداتی در باره نحوه تامین اعتبار این مصوبات ارائه کردند که یکی از راه‌های پیشنهادی افزایش قیمت حامل‌های انرژی بود.

عضو کمیته دفاعی مجلس با بیان اینکه دولت و مجلس هر دو موافق اجرای افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح و سایر کارکنان دولت هستند، تصریح کرد: در این زمینه کمبود اعتبار وجود دارد و دولت و مجلس در تلاش برای پیدا کردن راه حلی برای تامین این اعتبار هستند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار