معاون استاندار کردستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: توسعه اقتصادی مناطق مرزی در دستور کار دولت است.
کد خبر: ۵۱۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 25 October 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی در جلسه بررسی و رفع مشکل پروژه منطقه ویژه اقتصادی بانه که با حضور معاون شرکت شهرک‌های صنعتی کشور برگزار شد، با تاکید بر لزوم شروع به کار ساخت این پروژه، اظهار کرد: فرآیندهای صدور مجوزهای زیست محیطی و طراحی نقشه‌های اجرایی نهایی و کلیه مقدمات شروع عملیات اجرایی نیز فراهم شده و انتظار داریم در اسرع وقت اقدامات اجرایی شروع شود.

وی گفت: هدف ما از اجرای این پروژه در منطقه مرزی بانه، ایجاد شهرک صنعتی با رویکرد صادراتی، ایجاد اشتغال و ارتقاء سطح معیشت مرزنشینان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ضمن تقدیر از حمایت همه جانبه دستگاه‌های نظارتی استان در رفع موانع درون استانی و آغاز به کار این پروژه، تصریح کرد: ما می‌خواهیم در کنار رفع قانونی موانع و مشکلات این پروژه، افزایش رضایتمندی ساکنین محل به عنوان هدف اصلی مغفول نماند.

وی گفت: استاندار بر تسریع شروع عملیات ساخت منطقه ویژه اقتصادی بانه بسیار تاکید دارند و در این راستا استانداری کردستان و فرمانداری بانه همکاری و هماهنگی های لازم را خواهند داشت.

فیروزی از محمدزاده، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی کشور، خواست، با توجه به کمبود زمین صنعتی در کردستان، احداث شهرک صنعتی شماره ٤ سنندج و توسعه شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های استان مورد توجه ویژه قرار گیرد و اجرای وعده‌های یزدانی، رئیس شرکت‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور نیز تسریع یابد.

وی افزود: خوشبختانه متقاضیان زیادی در شهرهای مختلف استان بویژه در سنندج برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند و در لیست انتظار دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی قرار دارند، لذا توسعه شهرک‌های صنعتی استان روند سرمایه‌گذاری صنعتی در کردستان را شتاب می‌بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار