بر اساس تصمیم مدیریت بحران کردستان و به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار
بر اساس تصمیم مدیریت بحران کردستان به علت وقوع پدیده گرد و غبار و بالا بودن غلظت آلایندگی هوای استان، مدارس 7 شهرستان کردستان در نوبت بعد از ظهر امروز سه شنبه 9 آبان تعطیل شد.
کد خبر: ۵۱۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 31 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، بر اساس تصمیم مدیریت بحران استان کلیه مدارس شهرستان‌های سنندج، سقز، مریوان، سروآباد، کامیاران، دهگلان و بانه در نوبت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه 9 آبان 96 تعطیل می‌باشد.

علیرضا منتشلو رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصمیم مدیریت بحران استان و پایش صورت گرفته از طریق اداره کل محیط زیست کردستان که قبل از ظهر امروز صادر شد به علت پدیده گرد و غبار ، ناسالم بودن وضعیت هوا و تاثیر منفی آن بر سلامت افراد به خصوص دانش آموزان ، کلیه مدارس نوبت بعد از ظهر شهرستان های سنندج، سقز، مریوان، سرو آباد، کامیاران، دهگلان و بانه در تمامی مقاطع تحصیلی امروز سه‌شنبه 9 آبان ماه تعطیل شدند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
این خبر صحت نداشت و مدارس مریوان باز هستند
که خیلی از دانش آموزان از ماشین سرویس جا ماندند و مردم به دردسر افتادند.
مدیر پایگاه مخاطب ارجمند با سلام
بر خلاف نظر شما، بر صحت خبر منتشر شده هیچ خدشه‌ای وارد نیست
اگر در اجرای دستورالعمل مدیریت بحران استان ناهماهنگی وجود داشته یا در مریوان به دستور مذکور تمکین نشده این موضوع نمی‌تواند دلیل عدم صحت خبر منتشر شده در تابناک کردستان باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار