استاندار کردستان موفقیت طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را منوط به محدود و مشخص بودن آنها برای به نتیجه رسیدن دانست.
کد خبر: ۵۲۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 06 November 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان با بیان اینکه گستردگی طرح و پروژه‌های مطروحه در ستاد اقتصاد مقاومتی عملا به نتیجه کامل نمی‌رسد اظهار کرد: ضروری است تعدادی طرح و پروژه مشخص را که برای استان مهم است پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

وی گفت: اگر ما چند طرح را به نتیجه برسانیم بهتر از این است که چندین طرح نیمه کاره را در استان داشته باشیم.

استاندار کردستان تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و طرح‌های اشتغالزا را جزو اولویت‌های استان برشمرد و تصریح کرد: اعتبارات کشور محدود است، لذا ضروری است بیشترین استفاده را از این بستر داشته باشیم.

وی گفت: اواخر هفته آینده دکتر انصاری مسئول معین استان در موضوع اقتصاد مقاومتی به کردستان سفر می‌کند بر همین اساس ضروری است یک جمع‌بندی کامل و مشخص از برنامه‌ها برای ارائه و تصمیم‌گیری وجود داشته باشد.

مرادنیا بر ضرورت جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان تاکید کرد و افزود: باید سیستم اداری در استان برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران چابک و پویا باشد و مجوزهای لازم در کمترین زمان ممکن صادر شود.

وی با بیان اینکه کردستان یک منطقه سرشار از مواد معدنی است اظهار کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری در دست اقدام در حوزه صنعت و معدن باید به جد پیگیری و به نتیجه برسد.

استاندار کردستان همچنین پیوند صنعت و کشاورزی استان با سیستم دانشگاهی را لازم عنوان کرد و گفت: از دانشگاهیان و محققان انتظار می‌رود مطالعاتی عملیاتی و علمی برای افزایش بهره‌وری و درآمد فعالان این بخش ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار