مدیرکل مدیریت بحران کردستان:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از اعزام تیم امداد و نجات هلال احمر کردستان به مناطق حادثه دیده زلزله شب گذشته در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 13 November 2017

آرتیکاس اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کردستان از نخستین دقایق وقوع زلزله در مناطق غربی کشور به حالت آماده باش درآمده است، اظهار کرد: این جمعیت علاوه بر پوشش مناطق زلزله زده کردستان تیم امداد و نجات مجهزی را برای کمک به هموطنان آسیب دیده در استان کرمانشاه اعزام کرده است.

وی گفت: ۲نفر پزشک، ۲نفر ماما، یک پرستار، یک نفر کارشناس بهداشت محیط، یک روانشناس و یک تکنسین اعضای گروه درمان این تیم امداد و نجات را تشکیل می دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به حضور ۱۲ نیروی واکنش سریع، ۳ نفر آنست، ۱۳ راننده و ۱۲ نیروی اسکان در این تیم، خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین امدادی تیم امداد و نجات کردستان را در این ماموریت انسان دوستانه همراهی می کنند.

وی گفت: بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر کردستان نیز با تجهیزات مناسب به حادثه دیدگان شهرستان های زلزله زده کرمانشاه خدمت رسانی درمانی می کند.

اقبال در پایان با بیان اینکه برخی اقلام خوراکی اضطراری نظیر خرما، کنسرو، آب معدنی، قند و شکر، بیسکویت در کنار چادر، ست ظروف، پتو، لوازم گرمایشی و موتور برق به این مناطق ارسال شده است، افزود: سگ‌های تجسس و دستگاه‌های زنده یاب از دیگر امکاناتی هستند که از سوی جمعیت هلال احمر کردستان به استان کرمانشاه ارسال شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار