رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی کردستان:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته و با ریزش هوای سرد در بیشتر مناطق استان دمای هوا کاهش یافته و حداقل‌ دمای ‌سنندج‌ به‌ منفی 2 درجه ‌رسید.
کد خبر: ۵۲۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 25 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در شبانه روز گذشته با ریزش هوای سرد در بیشتر مناطق استان دمای هوا کاهش یافته و در این مدت زرینه با دمای منفی هفت درجه سانتیگراد کمترین دمای استان را به خود اختصاص داد.

وی گفت: در این مدت دمای هوا در سقز با منفی 6 درجه سانتیگراد، بیجار منفی 5، سراب شهرک منفی 4 و مریوان و بانه نیز منفی 3 درجه سانتیگراد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان تصریح کرد: در این مدت سلین هورامان با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان بود و حداقل دمای هوا سنندج منفی 2 و حداکثر دمای هوای این شهر هم 8 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

وی با اشاره به بارش برف در نیمه شمالی استان هم گفت: با ورود یک سامانه ضعیف بارشی در شمال استان شاهد بارش برف بودیم که این بارش‌ها در گردنه‌ها و مناطق مرتفع مشکلاتی برای تردد خودروها ایجاد کرد.

چاره‌خواه افزود: این سامانه از امروز منطقه ما را ترک کرده و روز دوشنبه موج بارشی جدیدی وارد استان می‌شود، که بیشترین فعالیت آن به صورت رگبار باران و برف خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار