رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: عوامل انتشار، عکس، فیلم و اطلاعات شخصی و محرمانه افراد در فضای مجازی، در سنندج دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 25 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ فرامرز شاکری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: عوامل انتشار، عکس، فیلم و اطلاعات شخصی و محرمانه افراد در فضای مجازی، در سنندج دستگیر شدند.

وی گفت: این افراد (سه نفر) در یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب، کانالی ایجاد کرده و در آن اقدام به انتشار این اطلاعات می‌کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این 3 جوان علاوه بر این کارها، از کسانی که اطلاعات آنها را در اختیار داشتند، اخاذی می‌کردند، تصریح کرد: این افراد در مدت 5 روز پس از راه اندازی این کانال شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: انتشار اطلاعات شخصی افراد، تهمت زدن و نشر اکاذیب و هتک حیثیت افراد از جمله جرائم این 3 نفر است که با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

شاکری با بیان اینکه این 3 نفر در اختیار پلیس هستند و قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری به پرونده آنها رسیدگی می‌کند، افزود: متهمین و کسانی که اطلاعات آنها منتشر شده بود همگی از شهروندان سنندجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار