توسط فرماندار مطرح شد
فرماندار شهرستان بانه گفت: تا پایان امسال با تامین اعتبار لازم ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به ۱۹۴ تخت افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 28 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد فلاحی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اتمام عملیات احداث ساختمان بیمارستان جدید بانه، اظهار کرد: بیمارستان ۹۸ تختخوابی تازه ساخت بانه، از نظر فضا، بخش ها و تأسیسات اجرا شده در آن، از مراکز بیمارستانی به روز و پیشرفته است که نیازهای زیادی را در بخش های درمانی، جراحی و مراقبت های ویژه مغز و قلب مرتفع خواهد کرد.

وی به مسافت زیاد شهرستان بانه با مرکز استان و شهرستان های دارای مراکز بیمارستانی مجهز اشاره کرد و گفت: با توجه به تکمیل بودن کادر پزشکی تخصصی در شهرستان بانه، راه اندازی این بیمارستان علاوه بر رفع نیاز شهروندان و ساکنان منطقه، نقش به سزایی نیز در جذب گردشگر و توریسم درمانی خواهد داشت.

فرماندار بانه تصریح کرد: «با اختصاص هزینه تجهیز بیمارستان تازه ساخت ۹۸ تختخوابی بانه، هم اکنون قرارداد تجهیز آزمایشگاه، آشپزخانه، رخت شورخانه و بخش استریل منعقد شده و یا در حال انعقاد است و در نهایت تا پایان سال جاری و حداکثر تا اوایل سال آینده، بیمارستان به طور کامل راه اندازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار