رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در مجمع مشورتی که با حضور روسای شوراهای مراکز استان‌ها برگزار شد با انتقاد از ورود نابجای سازمان بازرسی به مصوبات شورا گفت: اعضای شورا باید مصون باشند و از تبعات رای‌شان در امان بمانند.
کد خبر: ۵۳۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 29 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، جلال شریعتی امروز در مجمع مشورتی با حضور رؤسای شوراهای مراکز استان‌ها با بیان اینکه بعضاً آراء دیوان عدالت اداری مشکل‌ساز شده، اظهار کرد: درآمد شهرداری‌ها عمدتاً وابسته به ساخت و ساز است اما اخیرا آراء دیوان عدالت اداری مشکل ساز شده است به گونه‌ای که این دیوان کسب عوارض پس از جریمه کمیسیون ماده 100 را ممنوع اعلام کرده و این در حالیست که قبل از این چنین عملی را مثبت ارزیابی کرده بود و همچنین عوارض حذف پارکینگ را حذف کرده و این به درآمدزایی شهرداری‌ها لطمه می‌زند.

وی همچنین از ساخت و ساز بدون پروانه و بی‌رویه در سنندج گلایه کرد و گفت: به همین دلیل شاهد هستیم بیشترین سکونتگاه‌های غیررسمی در سنندج ایجاد شده و شورای شهر نیز نمی‌تواند در بعد نظارتی کاری انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با انتقاد از ورود نابجای سازمان بازرسی به مصوبات شورا تصریح کرد: اعضای شورا باید مصون باشند و از تبعات رای‌شان در امان بمانند.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار