شهردار سنندج در گفت‌وگو با تابناک:
شهردار سنندج با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ساختمان جدید در محوطه استانداری کردستان با پیمانکار را خودش در زمان مسئولیت در دفتر فنی استانداری امضا کرده، گفت: پروانه ساخت و ساز در محوطه استانداری کردستان ظرف چند روز آینده توسط شهرداری صادر می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 01 December 2017

حشمت‌الله صیدی در تماس تلفنی با خبرنگار تابناک با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با تابناک کردستان درباره ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح شهر توسط دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: در کنار هم قرار دادن نام «استانداری کردستان» و «اوقاف»، آن هم در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج اصلاً صحیح نیست.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ساختمان جدید در محوطه استانداری کردستان با پیمانکار را خودش در زمان مسئولیت در دفتر فنی استانداری امضا کرده، گفت: همان زمان هم، مکاتبات لازم با شهرداری برای صدور پروانه ساخت و ساز انجام شده و اسناد آن هم موجود است ولی به دلایلی کار به سرانجام نرسید.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه مراحل نهایی صدور پروانه برای ساخت ساختمان جدید در محوطه استانداری در حال طی شدن است و دو روز قبل دستور نهایی صدور پروانه هم صادر شده تصریح کرد: اتفاقاً در همان روز معارفه بنده، معاون عمرانی استاندار کردستان موضوع را پیگیری و بر طی شدن مراحل قانونی صدور مجوز لازم از سوی شهرداری برای بنای یادشده، اصرار کرد.

وی گفت: استاندار جدید کردستان هم در همان روز بر پرداخت مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها تأکید کرده و دستور داد که استانداری به عنوان نخستین دستگاه، اگر بدهی به شهرداری دارد در اسرع وقت و با طی مراحل قانونی، آن را پرداخت کند.

صیدی افزود: ظرف چند روز آینده پروانه ساخت و ساز در محوطه استانداری کردستان توسط شهرداری صادر می‌شود و استانداری هم از آنجا که بنا دارد در زمینه قانونمندی، الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی باشد، خود خواهان انجام کار است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
عقب نشینی به سبک شورا و شهرداری!
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
اقدام جناب مرادنیا در ملزم کردن دستگاههای اجرایی به پایبندی به قانون شروع مبارکی است امید است در همه زمینه های امور اجرایی بالاخص در دستگاههای زیرمجموعه استانداری بی اعتنایان به اجرای قانون را مجبور به عمل به انجام وظیفه بر مبنای قانون کرده و قانون شکنان را فرصت ادامه صدارت ندهد تعداد قانون شکنان و زیاده خواهان در سیستم اداری خیلی کم است با شناسایی و حذف آنها زمینه خدمت صادقانه برای اکثریت کارمندان صادق و متعهد به انجام وظیفه فراهم خواهد شد
توفیق مرادنیا را در اصلاح امور خواهانیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
پس میشه اول ساخت و ساز انجام داد و بعدش سر فرصت رفت پروانه گرفت؟ من نمیدونستم والله فکر میکردم اول باید آدم مجوز ساخت و ساز بگیره بعدش بره شروع به کار کنه!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار