معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از امدادرسانی سریع فوریتهای پزشکی به مصدومان سانحه تصادف زنجیره‌ای جاده سقز دیواندره در استان کردستان خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه 5 نفر جان خود را از دست داده و 10 تن دیگر از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.
کد خبر: ۵۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 09 December 2017

هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان اظهار کرد: با اعلام گزارش تصادف زنجیره‌ای بین چند خودرو در ساعت 40 دقیقه بامداد امروز در محور سقز دیواندره، نرسیده به زرینه، روستای جیران‌منگه، بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و یک‌دستگاه آمبولانس هلال احمر زرینه به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه 5 نفر جان خود را از دست داده و 10 تن دیگر از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: به محض دریافت خبر حادثه، نیروهای امدادی فوریتهای پزشکی سریعاً در محل حاضر شده و بعد از اقدامات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی لازم مصدومین را به بیمارستان امام خمینی( ره) در شهرستان‌های دیواندره و سقز منتقل کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی منابع در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد مصدومان را، قبلاً 11 نفر اعلام کرده بودند گفت: تعداد مصدومان حادثه مذکور 10 نفر بوده و آن یک نفر مصدوم مربوط به حادثه یاد شده نبوده است.

قصری افزود: خوشبختانه 3 نفر از مصدومین پس از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان دیواندره ترخیص و 3 نفر دیگر همچنان در این مرکز بستری هستند.

وی اظهار کرد: همچنین 4 نفر از مجروحین نیز به بیمارستان سقز منتقل شدند که یک نفر از آنها به سنندج اعزام و حال عمومی بقیه بستری‌شدگان در این مرکز مساعد گزارش شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حال مصدومان رضایت‌بخش است و خوشبختانه وضعیت هیچ‌کدام از آنها خطرناک نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار