در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی کردستان
استاندار کردستان به عرصه آمدن سپاه برای سرعت گرفتن روند توسعه و محرومیت‌زدایی از روستاها را نشان کم‌کاری مدیران در گذشته دانست و گفت: اگر مدیران در قبال امورات و وظایف خود به درستی و با توان کار می‌کردند هم اکنون وضعیت کردستان به گونه دیگری بود.
کد خبر: ۵۳۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 12 December 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان اظهار کرد: همه ما در قبال عقب ماندگی‌های استان مسئولیت داریم، بر همین اساس ضروری است مدیران با کار و تلاش مضاعف و جهادی برای پر کردن شکاف‌های توسعه‌ای تلاش کنند.

وی حضور قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه برای محرومیت‌زدایی از روستاهای کردستان را امری مبارک ارزیابی کرد و گفت: مجموعه سپاه و قرارگاه سازندگی به کمک دولت آمده‌اند و یاری رسان دولت برای توسعه روستاها در بخش‌های مختلف خواهند بود.

استاندار کردستان به عرصه آمدن سپاه برای سرعت گرفتن روند توسعه و محرومیت‌زدایی از روستاها را نشان کم‌کاری مدیران در گذشته دانست و تصریح کرد: اگر مدیران در قبال امورات و وظایف خود به درستی و با توان کار می‌کردند هم اکنون وضعیت استان به گونه دیگری بود.

وی مدیران را به حضور بیشتر در وزارتخانه‌های مربوطه برای پیگیری مسائل استان فراخواند و گفت: از مدیران می‌خواهم که در هفته حداقل یک روز خود را به حضور در وزارتخانه‌ها اختصاص دهند و با ارائه آمار و ارقام گویا، مسئولان را مجاب به کمک به کردستان کنند.

مرادنیا مشکلات استان در حوزه‌های مختلف را زیاد و مدیران را به پرهیز از بی‌تفاوتی توصیه کرد و افزود: در شرایط امروز کردستان بی‌تفاوتی گناهی بزرگ است و باید کار و تلاش مضاعف در این دولت برای منطقه انجام شود.

وی وجود بروکراسی و فرآیندهای دست و پاگیر اداری را از معضلات استان برشمرد و خاطر نشان کرد: مدیران نباید خیلی خود را درگیر پیچ و خم‌ها و راهروهای تودرتوی اداری کنند، بلکه لازم است ضمن پایبندی به قانون با همراهی دستگاه‌های نظارتی راه حل‌های مناسب برای اجرای درست امور پیدا کنند.

استاندار کردستان گفت: هم اکنون نوعی بیگانگی در نگرش دستگاه‌ها به هم وجود دارد که ضروری است این نوع نگرش حذف و دستگاه‌ها با هم‌افزایی به فکر رشد کردستان باشند.

وی یکی از دلایل موفقیت جهاد در اوایل انقلاب را گیر نکردن در مسایل بروکراسی دانست و از مدیران خواست از ریسک پذیری و خطر کردن نهراسند.

مرادنیا مجموعه سپاه را مجموعه‌ای توانمند و دارای امکانات خاص برای کمک به توسعه دانست و افزود: یقین دارم اقدامات سپاه در قالب قرارگاه پیشرفت و سازندگی برای رفع محرومیت موفق و به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
اقاى مرادنيا در اينكه سپاه هميشه پشت و پناه مردم بوده شكى نيست و به قول امام عزيز اگر سپاه نبود كشور نبود ولى اينكه مديران گذشته كم كارى كردند كدامند يعنى فقط زاهدى يا همان كساني كه الان هم دور ميز هستند؟
اين اقايان تيم اقتصادى زاهدى را تشكيل ميدادند اگر ... بودند امروز بايد با امار و ارقام جواب شما را مي دادند كه كم كارى نشد و اگر كم كارى نشد و جواب ندادن ادم هاى صريح و ... نيستند و مطمئن باشيد براى استاندار بعدى هم كف خواهند زد و اگر كم كارى بوده ناشى ناتوانى همين تيم اقتصادى است و بايد جابجا بشوند
على
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
عامل كم كارى گذشته همين اقايان حاضر در جلسه هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
فعلا که مدیران کم کار همچنان بر مصدر امور هستند و انگار بنا هم نیست برایشان اتفاقی بیفتد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
بعید میدانم با این مدیران کاری از دست مرادنیا برای کردستان بربیاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
با اين تيم سياسى و سياسى كار در مناصب اقتصادى كارى در استان پيش نخواهد رفت اقاى مرادنيا اگر نمى تواند يا نميخواهد اقايان راعوض كند حداقل به مناصب سياسى منتقلشان كند و اقتصاد استان را نجات دهد
امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
مشکلات استان تنها با جابجایی و تغییر مدیران اجرایی حل نمی شود هر چند باعث و بانی این مشکلات همین مسئولان اجرایی باشند
اگر چه حذف مسئول ناتوان واجب است اما عامل مهمتری که نباید در این رابطه مغفول بماند اعمال مدیریت درست همراه با پیگیری و نظارت مداوم شخص استاندار در جایگاه بالاترین مقام اجرایی و صاحب اختیار و اقتدار قانونی است انتظاری که مردم استان از جناب مرادنیا دارند همان انتظاری نیست که از زاهدی داشته اند
مراد نیا فرزند استان است و بر او واجب است که از منافع و آسایش فردی بگذرد و تمام توان خود را در راه کاستن از آلام مردم بکار گیرد به سفارشات و مشاوره های افرادی که با انواع لطایف الحیل خود را به ارکان قدرت نزدیک کرده اند اکتفا نکند زمینه ای را برای شنیدن سخنان منتقدان وضع موجود هم فراهم کنند شاید راه حل هایی برای اصلاح امور از زبان آنها بشنوند که کارساز باشد
ببینیم امور چگونه پیش می رود.
موفق باشید
الله نظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
جناب آقای استاندار متاسفانه تعدادی مدیر در کردستان بر روی کار آمده اند که چون از استانهای دیگر ضعیف عمل کرده اند لذا برای این استان فرستاده اند(مثال مدیرکل ...کردستان) چون در قزوین عملکرد و تعامل خوبی نداشته به این استان امده و اینجا هم هیچ تعاملی ندارد و همه ناراضی لذا باید توان بخرج داد اول از معاونین استاندار شروع کرد بعد مدیران و نیروهای متعهد و شهامت دار و باانگیزه و دست پاک منصوب کرد وگرنه دوران جنابعالی هم بدتر از گذشته میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار