رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که آخرین مهلت استفاده از بخشودگی دو برابری جریمه دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی تا پایان آذرماه است.
کد خبر: ۵۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 16 December 2017

به گزارش تابناک کردستان، سردار تقی مهری درباره آخرین مهلت استفاده از بخشودگی دوبرابری جریمه دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی، افرادی که تا پایان سال ۹۵ جریمه های رانندگی خود را که جریمه دو برابری دیر کرد دارند، پرداخت نکرده و جرائم‌شان دو برابر شده فرصت دارند تا پایان آذر آن را پرداخت کنند تا مشمول بخشودگی دو برابری جریمه دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی شوند، و گرنه جریمه دیرکرد به حالت گذشته بازخواهد گشت و آنان باید مبلغ جریمه را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کنند.

وی گفت: این بخشودگی شامل تمام جرائمی خواهد شد که مشمول دو برابری می شود؛ البته در حال حاضر جرائمی که با دوربین صادر شده دوبرابر نمی شود و تنها تمامی تخلفاتی که به صورت الصاقی و تسلیمی برایشان قبض صادر شده و با گذشت دو ماه دوبرابر شده‌اند، مشمول بخشودگی هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه این فرصت قابل تمدید نیست و تصمیمی برای تمدید آن گرفته نشده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید در این خصوص تصمیم گیری کند و معلوم نیست که در سال های آتی دوباره چنین مصوبه‌ای صادر شود یا خیر.

وی با اشاره به رانندگانی که امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند، خواست تا پرداخت بدهی خود را به روز آخر موکول نکنند و در همین روزهای باقی مانده نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار