برخورد شدید 2 دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر ارتباطی مریوان سروآباد یک کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۴۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 20 December 2017

به گزارش تابناک کردستان، سروان رضا حسنی جانشین پلیس راه مریوان سنندج در گفت‌وگو با ایرنا با تایید این حادثه علت اصلی این تصادف را انحراف به چپ یکی از خودروهای پراید عنوان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد هم در این رابطه به ایرنا گفت: این تصادف در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در گردنه بالک در نزدیکی شهرک هجرت جاده سروآباد - مریوان به وقوع پیوست.

ایوب غلامی افزود: بعد از تماس تلفنی فوریت‌های شهرستان مریوان با مرکز بهداشت سروآباد برای درخواست کمک، بلافاصله فوریت های پزشکی شهرستان مستقر در روستای حسین آباد بخش مرکزی و جمعیت هلال احمر این شهرستان مستقر در گردنه قلعه جی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد تصریح کرد: متاسفانه در این سانحه یک کودک سه ساله به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت و 7 نفر هم زخمی شدند که توسط نیروهای فوریت پزشکی و هلال احمر به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.

وی گفت: ریژوان ایزدی 6 ساله فوتی، شیوا تورانی 26 ساله (راننده)، رحمان ازغ 52 ساله، حمدی حق مرادی 33 ساله، مدریک قادری 53 ساله (راننده)، محمد شریف بازرگان 32 ساله، احمد فتاحی 38 ساله و راژان ایزدی سه ساله مصدومان این سانحه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار