در پاسخ به ابراز محبت مردم صادر شد
حسین خوش‌اقبال، از محبوب‌ترین چهره‌های سیاسی نزد مردم استان کرمانشاه است؛ نام وی از چندی قبل برای تصدی پست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان مطرح شد و همین امر سبب شده بود بسیاری از کسانی که وی را می‌شناسند، از این امر به شیوه‌های مختلف ابراز خوشحالی کنند؛ خوش‌اقبال در پیامی به ابراز محبت مردم پاسخ داد.
کد خبر: ۵۴۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 30 December 2017

به گزارش تابناک کردستان، نام «حسین خوش‌اقبال» از چند هفته قبل به صورت جدی برای تصدی پست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان مطرح شد و همین امر سبب شده بود بسیاری از کسانی که وی را می‌شناسند، از این امر به شیوه‌های مختلف ابراز خوشحالی کنند.

«خوش‌اقبال»، امروز و پس از انتصاب رسمی در پست خود، با حکم وزیر کشور، در پیامی، به ابراز محبت چند هفته اخیر مردم پاسخ داد.  

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

کرمانشاهیان عزیز، خواهران و برادران محترم

با سلام و عرض ادب

هم اکنون که توفیق خدمت‌رسانی به مردم عزیز کردستان سرافراز برایم فراهم شده است، با توجه به درخواست‌های بی‌شمار عزیزانی که اعلام آمادگی کرده بودند تا در مراسم معارفه اینجانب در استانداری کردستان شرکت نمایند و بنده را مورد تفقد قرار دهند و با ادای احترام و قدردانی از ابراز محبت شما؛ لذا به دلیل دوری راه و شرایط آب و هوایی، ضمن عذرخواهی از تک تک این عزیزان بر خود فرض می‌دانم از تمامی پیشکسوتان، همرزمان، همکاران و آحاد برادران و خواهران عزیزم که طی این مدت نسبت به بنده ابراز لطف داشته‌اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

لذا با کسب رخصت از تمامی بزرگواران، برای دوره خدمت‌رسانی جدید، از همه شما دوستان می‌خواهم تا بنده را همواره از دعای خیر خویش بی‌نصیب ننموده و دست استمداد به سوی دادار پاک بلند نموده تا در این راه یاری‌مان سازد.

«خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار»

ارادتمند

#حسین_خوش_اقبال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار