فرمانده پلیس راه کردستان:
فرمانده پلیس راه کردستان گفت: هم‌اکنون همه جاده‌های ارتباطی برون شهری استان باز است و تردد وسایل نقلیه در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۵۴۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک کردستان، عیسی گوهری با اشاره به بارش برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان کردستان، اظهار کرد: هم‌اکنون همه جاده‌های ارتباطی برون شهری استان باز است و تردد وسایل نقلیه در آنها جریان دارد.

وی  گفت: بارش برف، باعث کولاک و یخ زدگی سطح برخی جاده‌های ارتباطی برون شهری استان از جمله گردنه‌های برف گیر شد که توصیه می‌کنیم رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و جوانب احتیاط در این مسیر‌ها تردد کنند.

فرمانده پلیس راه کردستان تصریح کرد: شب گذشته با همکاری عوامل راهداری جاده‌های برون شهری بویژه نقاط برف‌گیر استان تحت پوشش قرار گرفت و اکنون مشکل خاصی در این جاده‌ها نداریم.

مدیر راهداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان هم با بیان اینکه کولاک در برخی از جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: عوامل راهداری در گردنه‌های برف‌گیر مستقر و در حال برف روبی جاده‌ها هستند.

محمدراشد مدرس‌گرجی، افزود: بارش‌ها از دیشب تا صبح امروز در نقاط مختلف استان ادامه داشت و راه ارتباطی سقز بانه، قروه همدان و سروآباد پاوه بیشترین کولاک را داشت.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار