مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان خبر داد
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توزیع تخم‌مرغ با نرخ دولتی تا پایان اسفندماه امسال در بازار استان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 03 January 2018

به گزارش تابناک کردستان، شهریار حنیفی در گفت و گو با مهر از عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در تمام نقاط استان کردستان خبرداد و اظهار کرد: روزانه ۲۸۰ کارتن تخم مرغ میان مردم استان توزیع می‌شود.

وی گفت: از میزان مذکور ۱۰۰ کارتن آن در سنندج و مابقی در دیگر شهرستان‌های استان به قیمت هر شانه ۱۲۶ هزار ریال توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اعلام اینکه توزیع تخم مرغ با نرخ دولتی تا آخر اسفند در بازار استان ادامه دارد، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی در صورت نیاز آمادگی افزایش میزان توزیع در تمام نقاط استان را دارد.

وی گفت: یکی از فعالان بخش خصوصی استان برای واردات تخم مرغ معرفی شده و قرار است این فرد پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به واردات ۲۴۰ تن تخم مرغ  به داخل استان کند.

حنیفی افزود: برخی عوامل هم چون شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و جمع آوری طیور بیمار در تعدادی از استان های کشور موجب افزایش قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر شد که با صدور مجوز واردات توسط هیئت دولت، قیمت این محصول کاهش پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار