مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از پوشش بیمه‌ای 130 نفر از هنرمندان استان ظرف یک ماه گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب 710 نفر از هنرمندان استان از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.
کد خبر: ۵۴۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 04 January 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جلال قلعه شاخانی اظهار کرد: 375 نفر تا پایان سال 94 و 205 نفر از هنرمندان استان نیز در 2 سال گذشته از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به رشد قابل توجه بیمه هنرمندان استان گفت: آمار افراد (هنرمندان) بیمه شده در این استان در چند ماه گذشته نسبت به کل دوره قبل، رشد 54 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: پوشش بیمه‌ای هنرمندان استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و پس از وصول لیست هنرمندان فاقد بیمه از سوی انجمن‌های فرهنگی و هنری، 130 نفر از هنرمندان حوزه های مختلف در استان ظرف یک ماه گذشته تحت پوشش بیمه صندوق اعتباری هنر قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه نماینده صندوق هنرمندان در استان آمادگی دارد افراد واجد شرایط را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد، گفت: هنرمندانی که فاقد بیمه هستند می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به نمایندگی صندوق اعتباری هنر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار