معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به مدیران استان تاکید کرد که گوش شنوایی برای درد و دل مردم باشند و گفت: اگر ارتباط با مردم وجود داشته باشد آنان نیز شرایط و محدودیت‌های دولت را درک می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 06 January 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حسین خوش‌اقبال در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان و اغتشاش‌گران با اشاره به اینکه مردم فهیم و با فرهنگ کردستان با بی‌اعتنایی به فراخوان‌های گسترده اغتشاش‌گران آنها را مأیوس کردند، اظهار کرد: مردم ایران علی‌رغم وجود مشکلات در کشور، نظام و انقلاب و کشورشان را دوست دارند و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی از نیروهای نظامی و امنیتی که با حضور مقتدرانه خود آرامش و امنیت را تامین کرده‌اند تشکر و گفت: ائمه جمعه و احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی با حضور آگاهانه خود شناخت کافی را به اقشار مردم دادند و از سو استفاده دشمنان جلوگیری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان در مناسبت‌های مختلف به دنبال ایجاد مشکل و ضربه‌زدن به مردم و کشور بوده‌اند و هیچگاه نتوانسته‌اند مردم انقلابی را با خود همراه کنند.

وی اعتراض را حق مردم دانست و گفت: دولت تدبیر و امید هم این اعتراض‌ها را حق مردم دانسته اما مرز مردمی که برای انقلاب شهید داده‌اند با اغتشاش‌گران جداست.

خوش‌اقبال ارتباط بدون واسطه مسئولان و دولتمردان با مردم را ضروری برشمرد و افزود: مسئولین و مدیران استانی نیز ارتباطات گسترده با مردم و رسانه‌ها و نیز شنیدن درد دل‌ها را سرلوحه خود قرار دهند و با جدیت در صدد حل مشکلات باشند.

وی امنیت، آرامش و وحدت را اولویت اصلی همه مسئولان نظام برشمرد و تاکید کرد: مردم کشور، انقلاب، امام و رهبری را دوست دارند و اجازه نمی‌دهند کسانی که امنیت و آرامش را خدشه‌دار می‌کنند میدان‌دار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه مردم آگاه و بصیر با حضورشان خاتمه این اغتشاشات را اعلام کرده‌اند، گفت: اقشار مختلف کردستانی با درخواست از فرماندار‌ی‌ها و شورای هماهنگی خواستار برپایی راهپیمایی علیه هنجارشکنان و اغتشاش‌گران شدند.

وی افزود: استان کردستان جزء استان‌های امن و طرفدار نظام بوده و کردستانی‌ها در طول سه دهه انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که به وطن و انقلاب‌شان عشق می‌ورزند وبا حضور گسترده در مناسبت‌ها اجازه میدان‌داری به اغتشاش گران را نمی‌دهند.

خوش‌اقبال به مدیران استان تاکید کرد که گوش شنوایی برای درد و دل مردم باشند و گفت: اگر ارتباط با مردم وجود داشته باشد آنان نیز شرایط و محدودیت‌های دولت را درک می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار