تیم فوتسال آب منطقه ای مازندران نایب قهرمان فوتسال سراسری وزارت نیرو شد. این تیم برای چندمین بار قهرمان و نایب قهرمان مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو شده است
کد خبر: ۵۴۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 07 January 2018

 به گزارش تابناک مازندران،  در دهمین دوره از مسابقات فوتسال سراسری کارکنان وزارت نیرو ، تیم فوتسال آب منطقه ای مازندران نایب قهرمان فوتسال این دوره از مسابقات شد .  

مازندران نایب قهرمان فوتسال سراسری وزارت نیرو
 

 غلامحسین غلامزاده مسئول هیآت فوتسال شرکت آب منطقه ای مازندران گفت : در این دوره از مسابقا ت  که در شهرستان سنندج به میزبانی شرکت توزیع برق کردستان برگزار شد تیم فوتسال آب منطقه ای مازندران توانست با شکست رقبای خود به مقام نایب قهرمانی نائل آید .

ایشان افزود : در این دوره از مسابقات 26 تیم از استانهای مختلف شرکت کردند که تیمهای آذربایجان ، آب منطقه ای مازندران و البرز به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

وی با قدردانی از حمایت  مد یریت شرکت از تیم های ورزشی ،  رمز موفقیت تیم فوتسال را تلاش وافر اعضای تیم ، همدلی افراد و  تشویق مدیریت و کارکنان شرکت یاد کرد و گفت :

 

این تیم برای چندمین بار قهرمان و نایب قهرمان مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو شده است و در هر مرحله که به این مقام می رسد ابراز لطف و خرسندی تک تک کارکنان موجب می شود تا اعضای تیم با انگیزه بیشتری در مرحله  بعدی تلاش تا به مقامات برتر نائل و جایگاه خودرا حفظ  نمایند .

شایان ذکر است اعضای این مرحله از تیم فوتسال شرکت را آقایان 1- یعقوب میرزایی 2- نادر هادیان 3- علی شعبانی 4- قربانعلی یوسفی  5- علی موسوی نسب 6- حسین اسماعیلی 7- حمیدرضا قهاری 8- غلامحسین غلامزاده 9- غلامرضا ریاحی 10- هادی نوری 11-  علیرضا اسماعیلی تشکیل داده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار