وعده استاندار کردستان برای برگزاری جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه
استاندار کردستان وعده داده جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه برگزار کند؛ وعده «مرادنیا»، «همه اصحاب رسانه استان» را شامل شد؛ برداشت از سخنان جناب استاندار پایان دادن به رویه ناصواب تقسیم خبرنگاران استان به «خودی» و «غیرخودی» و حذف رسانه منتقد است؛ اگرچه این رویکرد مدتی است در عمل هم قابل مشاهده است.
کد خبر: ۵۵۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 11 January 2018

به گزارش تابناک کردستان، بهمن مرادنیا امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان اظهار کرد: با توجه به هجمه‌ رسانه‌های بین‌المللی علیه مملکت و نظام، مردم تشنه خبر درست و فاقد حاشیه هستند.

وی با اشاره به ضرورت عدم انتشار اخبار نادرست گفت: بزرگترین ضربه‌ای که مردم و نظام خواهند خورد از طریق انتشار اخبار نادرست است؛ همه ما در داخل کشور باید در این راستا حرکت کنیم که مردم را به سوی امیدواری رهنمون شویم.

استاندار کردستان تصریح کرد: انجام نقد درست و منصفانه یک ضرورت است و در کنار انجام این کار انعکاس عملکردها هم باید مد نظر قرار گیرد؛ باید دست در دست هم با انجام صادقانه رسالتی که بر دوش داریم در برابر رسانه‌های دنیا بایستیم چرا که آنها تنها یک رسالت دارند و آن تخریب نظام، چهره‌ها و اهداف نظام است.

وی گفت: اگر بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی کردستان را حل کنیم، خود به خود بسیاری از مشکلات استان حل خواهد شد؛ اگر بتوانیم در مرز سرمایه‌گذاری کرده و از فرصت مرز به خوبی استفاده کنیم دیگر نیازی به نیروی نظامی نداریم و امنیت توسط خود مردم ایجاد خواهد شد اما تا زمانی که مرزنشینان برای امرار معاش مجبور هستند به قاچاق کالا و کارهایی اینچنین، دست بزنند ما امنیتی نخواهیم داشت هرچند از نظر نظامی و امنیتی هم دست به سرمایه‌گذاری کلان بزنیم.

مرادنیا افزود: اگر بتوانیم در نقاط شهری با سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال و تولید ثروت کاری انجام دهیم توانسته‌ایم بخش عظیمی از آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم ولی تا زمانی که بیکاری وجود دارد، آسیب اجتماعی هم با آن عجین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم نخست با توکل به خدا و دوم با عزم و اراده‌ای که در مجموعه مدیران و همه اقشار مردم سراغ داریم، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه فضا برای سرمایه‌گذاری در استان باز شده است، گفت: اصحاب رسانه باید در این زمینه فعالیت کنند و با تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی ما را در مسیر حل مشکلات استان یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه آماده همراهی و اختصاص وقت کافی برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران است افزود: در این راه موفقیت‌هایی هم حاصل شده و افرادی برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

مرادنیا اظهار کرد: درخواستم از اصحاب رسانه این است که مجموعه‌هایی را که ضعف دارند، به شیوه‌ای درست نقد کنند و بدانید که مردم هم درست قضاوت خواهند کرد.

وی گفت: اصحاب رسانه عملکرد مدیران را رصد کنند و اگر مدیری عملکرد مناسبی داشته، سال‌ آینده در چنین جلسه‌ای عنوان شود؛ این کار حتی می‌تواند در طول سال در جلسات مختلف هم انجام شود.

استاندار کردستان افزود: اگر مدیری فراتر از وظایف خود کاری انجام دهد همه او را تشویق کرده و مردم را از عملکردش مطلع کنیم تا آن فرد، الگویی برای سایر مدیران شود.

وی خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: انتظار دارم اگر مدیری هم عملکرد ضعیفی داشته باشد موضوع در قالب نقد منصفانه منعکس شود و حتی در صورت امکان، نقاط ضعف مدیر را با ذکر مصادیق به بنده منعکس کنید و یقین بدانید با هیچ مدیری تعارف نداریم؛ مدیر را زمانی مدیر می‌دانیم و برایش احترام قائل هستیم که فارغ از مسائل جناحی و هر مسئله دیگری، برای توسعه کردستان مفید و مؤثر باشد.

مرادنیا با بیان اینکه توقع ما از اصحاب رسانه همراهی و همکاری است، گفت: دست هر مدیری که کارآیی داشته باشد را می‌بوسیم، آن مدیر را یاری خواهیم کرد و می‌خواهیم بیشتر تلاش کند.

وی با اشاره به تصمیم خود برای برگزاری یک جلسه هم‌اندیشی با «همه اصحاب رسانه استان» گفت: هدف از برگزاری جلسه مذکور انتقال مسائل و مشکلات و درخواست از اصحاب رسانه برای همراهی بیشتر با دولت است تا همه با کمک همدیگر مسائل و مشکلات کردستان را حل کنیم و باور داریم که این کار شدنی است.     

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
آقای مرادنیا فرزند دلسوز کردستان است برای موفقیت او و همه دلسوزان استان دعا میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
مديران استان را بايد براساس جايگاهشان در وزارت خانه خود سنجيد واقعا كسى كه ريس سازمانى در استان است كه شركت هاى بزرگ و مادر زير مجموعه ان هستند چقدر در طول مديريت توانست انها را مجاب به سرمايه گذارى در استان بكند وفرقش با مدير همطراز استان همسايه چقدر است مديران اقتصادى ما فقط در اين مدت امارها را بيان ميكنند چند واحد فعال چند واحد غير فعال چند واحد بالاى صد نفر و... خوب ... شما در دوره مديريتى چكار كردى ايا امارها را به سمت مثبت بردى يا منفى
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
اقاى مهندس مرادنيا فرمودند مصداق بيان كنيد جناب اقاى مرادنيا اذر سال ٩٤وزير صنعت ومعدن كلنگ كارخانه سيمان ديوانداره را زدن وهمزمان ريس سازمان صنعت ومعدن استان گفتند سه سال توسط سرمايه گذارى بخش خصوصى اين پروژه افتتاح ميشود همزمان جناب نصرالهى زاده جلسه گذاشتند وگفتند اقاى دره وزمى معدل پانصد ميليارد سرمايه گذار به استان امروز اورده معدل بودجه دو سال عمرانى استان ان موقع به هيچ انتقادى در خصوص ظرفيت توليد سيمان در كشور وايجاد كارخانه در شمال عراق توجه نكردن الا ميشه از اقايان سوال شود طرح در چه مرحله اى است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
جناب مرادنيا به مديران دستور دهيد با مردم صادق باشند حتى كمبود ها را صادقانه به مردم بگويند هيچى بدتر از ان نيست كه مديرى خود ميداند طرحى به سرانجام نميرسد ولى با علم واگاهى وعده اجرا انرا به مردم ميدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
جناب اقاى مرادنيا عزيز از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سوال شود بعنوان پيشران صنعت و معدن استان در چهار سال گذشته كدام طرح به نتيجه رسيده چند واحد غير فعال فعال شده بجز معدن طلاي قروه كه سرمايه گذار ان به ١٥سال گذشته و شركت انگليسى بر ميگردد و ان شركت سهام خود را به شركتى خارجى ديگر واگذاركرده يعنى سرمايه گذارى خارجى بين دو شركت خارجى معامله شده در اين چهار سال نه جذب سرمايه گذارى جديد خارجى چيز جديدى اگر هست اطلاع بدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
جناب مرادنیا باید بپذیرد که برخی از نیروهای اجرایی کلیدی زیرمجموعه او هرگز موفقیت مرادنیا در سامان بخشیدن به امور استان را به مصلحت و منفعت خود نمی دانند زیرا تنها عدم موفقیت استاندار جدید در بهبود بخشیدن به اوضاع استان است که کوتاهی و اهمال آنها را در دوره چهار ساله بلکه بیشتر مسولیتشان، قدری از شماتت و بازخواست افکار عمومی دور می کند مسلم است که این افراد تا زمانی که زمام امور را در دست داشته باشند دل در گرو ایجاد وضعیتی که نشان از عدم موفقیت استاندار جدید داشته باشد دارند
مرادنیا هر چه قدر در نیت برای خدمت صادق باشد بدون همیاری مجموعه ای صادق کاری از پیش نخواهد برد متاسفانه ایشان وارث مجموعه ای از نیروی اجرایی است که تنها عامل موثر در چینش و انتخاب آنها وابستگی ادعایی جناحی بوده و در این چینش تعهد و تخصص و کارایی نقشی نداشته است بدون ایجاد تغییر در مدیریت های تاثیر گذار دورنمای موفقیت ایشان روشن به نظر نمی رسد
امیدواریم که چنین نباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
اقاى مرادنيا بايد بداند كه برخی اقايان دو دوره است تلاش ميكنند كليد استاندارى را در دست بگيرند نتوانستند حال براى اينكه به اين پست برسند هر كس غير خودشان را خراب ميكنند تا به استاندارى برسند ومنافع مردم واستان اصلا برايشان اهميت ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار