مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان خبر داد
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برای کنترل قیمت در کردستان توزیع تخم‌مرغ وارداتی در 13 نقطه استان آغاز و روزانه بیش از 5 تن تخم‌مرغ در بازار توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 14 January 2018

به گزارش تابناک کردستان، شهریار حنیفی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در پی گرانی تخم مرغ به علت شیوع بیماری آنفلوانزا در قطب‌های تولید، دولت مجوز ورود تخم‌مرغ به کشور را صادر و پس مدتی علاوه بر کنترل روند افزایشی، قیمت آن نیز به نرخ قبلی نزدیک شده است.

وی گفت: برای کنترل قیمت در کردستان توزیع تخم‌مرغ وارداتی در 13 نقطه استان آغاز و روزانه بیش از 5 تن تخم‌مرغ در بازار توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان قیمت تخم‌مرغ توزیع شده را برای هر شانه حدود 130 هزار ریال اعلام و تصریح کرد: در هفت روز گذشته نزدیک به 40 تن تخم مرغ توزیع و در اختیار مردم قرار گرفت و علاوه بر آن توزیع کنندگان عمده تخم‌مرغ در کنار خرید و توزیع کالای وارداتی برخی از نیاز استان را از تولیدات کشور تامین می‌کنند.

وی گفت: روند توزیع تخم مرغ تا اواخر اسفند در استان ادامه خواهد داشت و سازمان جهاد کشاورزی برنامه ریزی‌های لازم برای ایام پایانی سال و پیک مصرف انجام می‌دهند تا در آن زمان نیز از روند افزایشی قیمت این کالا جلوگیری به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار