«باید تنگ نظری‌ها را کنار بگذاریم، نقد را بپذیریم، هر نقدی تخریب نیست»
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ما اعتقاد داریم تمامی جریان‌های سیاسی، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌هایی که چارچوب‌های قانون اساسی را پذیرفته‌اند حق پیگیری، سؤال، درخواست و مشارکت در کارها را دارند.
کد خبر: ۵۵۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 30 January 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر با یادآوری توجه امام نسبت به رای و جایگاه مردم در حکومت، اظهار کرد: اعتماد متقابل امام و ملت موجب شد که این ملت در سخت ترین شرایط زمان انقلاب، بحران های بعد از انقلاب و ٨ سال دوران دفاع مقدس پشت سر امام و رهبری ایستادند.

وی مردم را ولی نعمت مسئولین و شایسته خدمت بی منت دانست و گفت: مردم وظیفه خود را در قبال امام و انقلاب و کشور ادا کرده‌اند و امروز وظیفه ما مسئولین خدمت و تلاش برای حل مشکلات، معیشت و اشتغال مردم است و اگر دغدغه‌ای جز این داشته باشیم باید در پیشگاه خداوند، ملت بزرگ و روح بلند امام پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: همه ما مدیران، احزاب، گروه‌ها، رسانه‌ها و ائمه محترم جمعه مسئولیت شرعی و قانونی داریم که در ایام دهه مبارک فجر هماهنگی، همدلی، وحدت و یکپارچگی را که عامل پیروزی انقلاب شد در میان مردم و مسئولین تبلیغ کنیم.

وی گفت: امروز هم نیازمند همراهی و همدلی، تبعیت از مقام معظم رهبری و دفاع از آرمان‌های انقلاب هستیم و در شرایط امروز که دشمنان هر روز به دنبال دسیسه و توطئه جدیدی هستند، باید به گونه‌ای عمل کنیم که همراهی ملت را با خود داشته باشیم.

خوش‌اقبال همچنین به وظیفه سنگین مسئولین در قبال آگاه سازی مردم در دنیای ارتباطات و اطلاعات امروز اشاره کرد و افزود: باید دانستن را حق مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم را وظیفه خود بدانیم و به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی داشتن گوش شنوا برای شنیدن درد دل مردم را توصیه امام و رهبری و مورد تاکید رییس جمهور عنوان و خاطرنشان کرد: حق اعتراض، حق درخواست و حق سوال با مردم و حق پاسخگویی با مسئولان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با سکوت، عدم پاسخگویی و بی اعتنایی به مردم، نمی‌توان کار انقلابی و جهادی کرد بلکه ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید قبل از اینکه مردم مشکلات را مطرح کنند خودمان به جنگ مشکلات برویم و نگذاریم مردم نسبت به توجه مسئولین به جامعه ناامید شوند.

وی گفت: ما مسئول پشت میزنشین نمی‌خواهیم؛ از بخشداران، فرمانداران و مدیران انتظار داریم با  سرکشی به حوزه‌های استحفاظی خود و حضور در میان مردم، مشکلات مردم را پیگیری کنند.

خوش‌اقبال افزود: برای توسعه همه جانبه شهرمان باید سطح آگاهی جامعه را بالا ببریم و تلاش کنیم گفتمان‌محوری جایگزین خشونت‌محوری شود و تلاش کنیم ایجاد انگیزه بیشتر، تلاش بیشتر و حس همدلی و همکاری جایگزین سکوت، گرفتاری و ناراحتی شود.

وی اظهار کرد: باید به سمت سوی خرد جمعی و استفاده از تمامی اندیشه‌ها در راستای توسعه شهر حرکت کنیم و تلاش کنیم همه نهادهای مردمی به پیگیری و تلاش ما اعتقاد داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ما اعتقاد داریم تمامی جریان‌های سیاسی، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌هایی که چارچوب‌های قانون اساسی را پذیرفته‌اند حق پیگیری، سؤال، درخواست و مشارکت در کارها را دارند.

وی افزود: همه ما باید از تضاد آرا استقبال کنیم، چرا که در تضادها و طوفان‌های فکری است که می‌توانیم راه حل‌های مناسب برای ساختن جامعه را بیابیم.

خوش اقبال تاکید کرد: باید تنگ نظری‌ها را کنار بگذاریم، نقد را بپذیریم، هر نقدی تخریب نیست و برخی می‌تواند بسیار سازنده باشد پس به سمت نقد منصفانه برویم به سمت هماهنگی و همراهی برای حل مشکلات مردم برویم.

وی گفت: در شرایط خاصی هستیم که مشکلات زیادی اطراف‌مان هستند که در راس آنها آمریکا، اسراییل و کشورهای مرتجع منطقه قرار دارند و تلاش دارند امید را از ملت ایران بگیرند اما ما باید تلاش کنیم با ارتباط حسنه با مردم، با شنیدن صدای مردم و اقدام در راستای حل مسائل و مشکلات مردم، آنها را نسبت به نظام، انقلاب و دولت امیدواریم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار