نماینده سقز و بانه:
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انسداد شماری از مرزهای کشور، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، انسداد مرز سیران بند بانه با کشور عراق لغو شده است.
کد خبر: ۵۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 07 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری امروز در آیین افتتاح طرح آب رسانی شهر بانه، اظهار کرد: شهر بانه و سد این شهرستان با مشکل رو به رو بود و این شهرستان نیازمند پروژه‌ای ویژه در حوزه تامین آب بود.

وی گفت: بعضی از پیمانکاران و ناظران فعالیت خوب و استانداری ندارند و باید خود و مردم اعضا شورا بر پروژه‌ها نظارت کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح آبرسانی به بانه، تصریح کرد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بود و باید از مجموعه آبفا استان تشکر کرد که طرح انتقال آب را نیز به این مصوبه اضافه کرد.

وی گفت: سدسازی کار بسیار مهمی است که با مجوز آن با مشکل صادر می‌شود اما با پیگیری‌های انجام شده سد کانی گویژان و سد چومان بانه به بودجه سال آینده برای این شهرستان اضافه شدند.

بیگلری افزود: بودجه ۱۰۳ میلیاردی به نمایندگان استان کردستان اختصاص داده شد که بر اساس جمعیت شهرستان ها این میزان پخش شد و ۲۴ میلیارد تومان سهم شهر های سقز و بانه بود.

وی خاطر نشان کرد: از ۲۴ میلیارد تومان سهم این دو شهرستان ۱۵ میلیارد تومان برای جاده‌های بانه به مقاصد مریوان، سردشت و سقز در نظر گرفته شد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تعدادی از مرزهای کشور با دولت اقلیم کردستان عراق در آینده بسته خواهد شد که مرز سیران بند بانه جزو این مرزها بود اما با پیگیری و مذاکرات انجام شده این مرز همچنان باز خواهد ماند.

وی افزود: در کردستان بسیاری از مدیران بی‌خیال و در فکر آمدن اعتبارات هستند اما وجود دارند مسئولانی که با وجود اعتبارات توان جذب آن را ندارند.

بیگلری با اشاره به زمان احداث سه ماهه این پروژه اظهار کرد: سالن ۱۲۰۰ نفره بانه از دیگر پروژه‌های این شهرستان که نیازمند فعالیت مدیران برای بهره‌برداری است.

وی گفت: امید است که در سفر آینده شاهد افتتاح این سالن ورزشی در شهر بانه باشیم.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار