مدیر شرکت غله کردستان خبر داد
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی کردستان گفت: با هدف تنظیم بازار شب عید 602 تن برنج وارداتی برای توزیع در این ایام در بازار استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۶۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 08 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، جمال صالحی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار شب عید 602 تن برنج وارداتی برای توزیع در این ایام در بازار استان اختصاص یافته است.

وی گفت: این میزان شامل 100 تن برنج هومالی، 251 تن برنج هندی و 251 تن نیز برنج هندی سیلا است که اکنون در انبارهای استان ذخیره سازی شده و با اعلام ستاد تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی کردستان قیمت فروش هر کیلوگرم برنج هومالی برای عمده فروشی‌ها را 36 هزار ریال و مصرف کننده را 39 هزار ریال اعلام و تصریح کرد: قیمت فروش هر کیلوگرم برنج هندی سیلا برای عمده فروشی‌ها 23 هزار ریال و برای مصرف کننده 26 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی نیز برای عمده فروشی‌ها 52 هزار ریال و برای مصرف‌کنندگان 56 هزار ریال اعلام و تعیین شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی کردستان هم در ارتباط با برنامه توزیع برنج در بازار استان گفت: این میزان برنج دولتی از 20 بهمن امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت های تعاونی سطح استان توزیع می‌شود.

شهریار حنفی افزود: این مدیریت همچنین درخواست توزیع شکر با قیمت دولتی را نیز ارائه داده که توزیع آن بزودی و با هدف تنظیم بازار قبل از فرا رسیدن ایام عید در سطح استان آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای تنظیم بازار میوه شب عید یک هزار و 200 تن میوه شامل 800 تن پرتقال و 400 تن سیب از سوی تعاون روستایی کردستان خریداری و ذخیره شده است که توزیع آن از 25 اسفند در 75 غرفه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار