رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان تشریح کرد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در روز یکشنبه، پلیس محدودیت‌های ترافیکی را در برخی از خیابان های شهر سنندج اعمال می‌کند.
کد خبر: ۵۶۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 10 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ رمضان نادری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در روز یکشنبه، پلیس محدودیت‌های ترافیکی را در برخی از خیابان های شهر سنندج اعمال می‌کند.

وی گفت: تردد در میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی که از مسیرهای اصلی راهپیمایی است از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با بیان اینکه در خیابان‌های منتهی به این مسیرها هم محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، تصریح کرد: شهروندان در این ساعات از مسیرهای جایگزین برای تردد به نقاط مختلف شهر استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها از هفت صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد، گفت: خیابان انقلاب، خیابان فلسطین، خیابان آبیدر، خیابان پاسداران و خیابان حسن‌آباد که به میادین انقلاب و آزادی منتهی می‌شوند نیز از مسیرهایی است که تردد در آنها در این ساعت ممنوع است.

سرهنگ نادری افزود: از ساعت 12 امشب تا پایان زمان راهپیمایی 22 بهمن هرگونه توقف و پارک خودرو در خیابان‌های اصلی راهپیمایی هم ممنوع است و خودروهای پارک شده با چرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار