سردار رمضان شریف در سنندج:
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی صادق‌ترین کشور در تعقیب آرمان فلسطین و سرسخت‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی است و کمک به ملت مظلوم فلسطین افتخار همیشگی ما است و حمایت ما از آنها تا زمانی که از زیر یوغ اشغال‌گران رهایی یابند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 11 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، سردار رمضان شریف ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن در سنندج ضمن تقدیر از حضور مردم اظهار کرد: جا دارد با صدای بلند اعلام کنیم مردم کردستان، مردمی سرافراز در بین قوم کُرد در منطقه بوده و همه اکراد به عظمت کردهای ایران واقف هستند.

وی با بیان اینکه این مردم، در طول 39 سال مبارزه، برای استقلال، عظمت و مجد جغرافیای خود هزینه کرده‌اند، گفت: نام پیشمرگان مسلمان کُرد به عنوان نماینده شایسته قوم کُرد در تاریخ ایران ثبت شده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در سال‌های دفاع مقدس، صدها شهید پاک‌باخته از کردستان در کنار هزاران شهید از سراسر میهن اسلامی برای حفظ میهن جنگیدند و نام این خطه را به عنوان یک خطه سرافراز مطرح کردند.

وی گفت: وفای مردم کردستان به مام میهن، قرآن و اسلام مثال‌زدنی ‌است و این مردم، خوب می‌دانند امام(ره) این انقلاب را چگونه بنیان گذاشت و رهبر معظم انقلاب هم با تکیه برهمه اقوام این مملکت، راه انقلاب را ادامه داد.

سردار شریف با اشاره به اینکه همه توطئه‌‌های طراحی شده در 39 سال گذشته نتوانسته خللی در اراده مردم به وجود آورد، افزود: دشمن با نگاهی به تاریخ 39 ساله انقلاب به خوبی خواهد فهمید با چه انقلابی روبرو است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب دشمن از تفاله‌های رژیم سابق و گروهک‌ها برای توطئه بهره جسته اظهار کرد: همه توطئه‌های طراحی شده علیه این مرز و بوم توسط ملت، نقش بر آب شده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران از جنگ تحمیلی سکوی پیشرفت به وجود آورد و وضعیت فعلی ما به گونه‌ای است که دوست و دشمن بر توان دفاعی ما صحه می‌گذارند.

وی به توطئه تشکیل داعش برای تسخیر بخشی از سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: همه شاهد بودند به وجود آورندگان داعش برای تأمین امنیت اسرائیل دست به طراحی چه توطئه‌ای زده بودند که این توطئه هم با همت ملت‌های مسلمان منطقه و مستشاران ما ناکام ماند.

سردار شریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در توطئه‌ای دیگر بنا داشت با تجزیه عراق با جمهوری اسلامی هم‌مرز شود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی شب قبل از رفراندوم  اعلام کرد، ایران 39 سال تلاش کرد با ما هم‌مرز شود ولی حالا ما با آنها هم‌مرز شده‌ایم ولی جمهوری اسلامی ظرف 6 روز طومار توطئه جدید آنها را که چندین سال برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده بودند، در هم پیچید.

وی گفت: جمهوری اسلامی صادق‌ترین کشور در تعقیب آرمان فلسطین و سرسخت‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی است و کمک به ملت مظلوم فلسطین افتخار همیشگی ما است و حمایت ما از آنها تا زمانی که از زیر یوغ اشغال‌گران رهایی یابند ادامه خواهد داشت.  

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران به پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره آینده رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: چشم‌اندازی روشن برای تحقق این ایده که «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» وجود دارد.

وی به جنگ‌های سال‌های اخیر در کشورهای مسلمان منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: هرچند جنگ‌های سال‌های اخیر خسارت‌های فراوانی به مردم مسلمان کشورهای عراق و سوریه وارد کرد اما محور مقاومت در این کشورها با شکل‌گیری جیش‌الشعبی در عراق و جیش الوطنی در سوریه جان تازه‌ای گرفت و حضور مسلمانان عاشق پیامبر اسلام(ص) در خط مقاومت اتفاقی مبارک بود.

سردار شریف به رسمیت شناختن بیت‌ا‌لمقدس توسط آمریکا به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را انگیزه تازه مسلمانان برای مبارزه یکپارچه با دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: اگر آمریکا با دستپاچگی بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، این کار از سر استیصال است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت‌ آگاهی ملت‌ها، دست‌ها رو شده و مسلمانان منطقه دوست و دشمن خود را به خوبی شناخته‌اند، افزود: امروز حاکمان حجاز از پشت و رو به مسلمانان خنجر می‌زنند، ملت بی‌دفاع یمن را بمباران می‌کنند و به این کارشان هم افتخار می‌کنند؛ با ترامپ رقص شمشیر می‌کنند و خجالت هم نمی‌کشند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران به ادعاهای حقوق بشری غرب و حمایت آنها از تروریست‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: مردم ما می‌دانند شما میزبان سازمان جنایتکاری هستید که 17 هزار نفر از مردم این کشور را به شهادت رسانده، در جنگ تحمیلی به دامان دشمن پناه برده و به عنوان ستون پنجم اقدام کرده است.

وی گفت: با همه دشمنی‌ها صورت گرفته، رشد کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب جهش‌گونه بوده و در حالی که جمعیت حدود دو برابر شده میانگین پیشرفت 16 برابر شده است و ما امروز امن‌ترین کشور منطقه و دنیا هستیم و افتخار می‌کنیم که هم از مردم این کشور و هم از حامیان انقلاب حفاظت کرده‌ایم.

سردار شریف افزود: اروپا بعد از جنگ جهانی دوم ناآرامی نداشته ولی اکنون می‌بینیم که تروریست‌های دست‌پرورده آنها چطور در شهرها و داخل متروها دست به انفجار می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های پیشرفت، امنیت پایدار است اظهار کرد: فصل جدید که به آن امید بسته شده شکوفایی اقتصادی کشور است و به برکت وجود فرزندانی برومند در این آب و خاک فصل جدید سازندگی، رشد و توسعه اقتصادی کشور فرا رسیده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اینها کاری سخت‌تر از رسیدن به قله‌های رفیع امنیت و اقتدار نیست که بدان رسیده‌ایم، گفت: می‌توانیم ادعا کنیم چهلمین سال پیروزی انقلاب، فصل شکوفایی، آرامش، امنیت و سرافرازی ملت ایران است.

وی امروز را فصل امتیاز دادن دشمن تعبیر کرد و افزود: مذاکرات هسته‌ای نه از سر قدرت استکبار که از سر قدرت ما و استیصال آنها بود و حالا هم که تلاش دارند در حوزه موشکی ورود پیدا کنند این تلاش نشانه اقتدار ما و ضعف آنها است.

سردار شریف با بیان اینکه کسی تصویر اشتباه در ذهن جوانان ما ترسیم نکند تصریح کرد: اکنون ثابت شده که دشمن نمی‌تواند هیچ پرونده‌ای را باز کرده و با قدرت آن را ببندد.

وی گفت: در حالی که بحران رهبری در دنیا یک امر مشهود است کشور ما از نعمت رهبری آگاه برخودار است که 6 سال پیش اعلام کرد دشمن در سوریه کاری از پیش نخواهد برد و نبرد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران خطاب به دشمنان اعلام کرد: ما می‌دانیم طرح و نقشه بعدی شما چیست و اگر ملتی بتواند دست دشمن را بخواند قطعاً پیروز است پس با احترام با این ملت گفت‌وگو کنید و گرنه همانند 39 سال گذشته توطئه‌های شما یکی پس از دیگری شکست خواهد خورد.

وی گفت: ما در 39 سال گذشته، کشور را با کمترین امکانات به این مرحله رسانده‌ایم و اکنون هم با کمک اذهان خلاق جوانان قله‌های شکوه را فتح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار