معاون سازمان اداری و استخدامی کشور:
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر پرداخت عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن‌ماه گفت: دولت در اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری که به مجلس ارسال کرده، افزایش ضریب عیدی کارمندان دولت را پیشنهاد کرده است.
کد خبر: ۵۶۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 17 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی در مورد نحوه محاسبه و پرداخت عیدی کارکنان دولت اظهار کرد: عدد مطلق پرداخت عیدی به کارمندان دولت، کلیه بازنشستگان، وظیفه‌بگیران، وراث وظیفه بگیران شهدا و جانبازان مبلغ 8 میلیون و 475 هزار ریال است که البته این محاسبه با قاعده عیدی کارگران متفاوت است.

وی با رد ادعای تاخیر در پرداخت عیدی کارمندان دولت در سال‌های گذشته گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که عیدی کارکنان دولت را با حقوق بهمن ماه پرداخت کند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در مورد احتمال تغییر شیوه محاسبه عیدی کارکنان دولت و افزایش مبلغ آن افزود: در اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری که لایحه آن اخیراً از طرف دولت محترم به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده برخی از امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اضافه شده که موجب افزایش میزان عیدی کارکنان دولت خواهد شد اما این مسئله مستلزم تصویب مجلس شورای اسلامی است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار