مدیرکل گمرکات کردستان خبر داد
مدیرکل گمرکات استان کردستان از کشف 2 محموله قاچاق سوخت و سیمان در گمرک مرز باشماق مریوان خبر داد و گفت: یکی از این محموله‌ها، 21 هزار لیتر سوخت بود که به مقصد عراق بارگیری شده بود.
کد خبر: ۵۶۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 19 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، بختیار رحمانی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: 21 هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در مخزن یک دستگاه تانکر حمل گاز به مقصد عراق بارگیری شده بود توسط ماموران حراست گمرک مرز باشماق و اداره اطلاعات شهرستان مریوان کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه پرونده ای در این ارتباط تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد، گفت: تانکر مذکور تا صدور رأی و سیر مراحل قضایی در پارکینگ متوقف است.

مدیرکل گمرکات کردستان به کشف محموله قاچاق سیمان نیز اشاره و تصریح کرد: کارکنان گمرک مرز باشماق در بازرسی کالاهای ترانزیتی به یک دستگاه کامیون حامل دارو که قصد خروج از کشور داشت مشکوک و پس از اسکن کامیون، متوجه فک پلمب و تخلیه دارو و جایگزینی سیمان به جای آن شدند.

وی گفت: وزن این محموله 12 هزار و 296 کیلوگرم و ارزش آن 7 میلیارد ریال برآورد شده است و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار