شهردار سنندج عنوان کرد
شهردار سنندج گفت: دوره مدیریت قبلی شهرداری با شرکت ایرانسل برای حفر 40 کیلومتر معابر شهر سنندج به ازای 2.5 میلیارد تومان قراردادی منعقد شده که هزینه بازسازی خسارت ناشی از اجرای مفاد این قرارداد، بیش از 10 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۶۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک کردستان، حشمت‌اله صیدی امروز در شورای اداری شهرستان سنندج، با اشاره به وضعیت نامناسب شهری که مشکلات زیادی را برای مردم پیش آورده است، اظهار کرد: تا پایان سال بناست در راستای ساماندهی معابر شهری به صورت ویژه اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی با طرح این موضوع که دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان امسال درخواست حفاری از شهرداری نداشته باشند گفت: این کار تنها در موارد خیلی ضروری که مجبور به پاسخگویی باشیم انجام می‌شود.

شهردار سنندج تصریح کرد: در زمان شهردار قبلی مجوز حفر 40 کیلومتر معابر شهر سنندج به شرکت ایرانسل داده شده و به ازای این کار 2.5 میلیارد تومان به حساب شهرداری واریز شده است اما الان تنها مشکلات آن برای ماباقی مانده است.

وی گفت: خسارتی که به خاطر این موضوع به معابر شهر سنندج وارد شده است، با 10 میلیارد تومان هم قابل جبران نیست.

صیدی افزود: برخی نقاط شهر طی چند روز آینده بازسازی خواهد شد و انتظار داریم تمام دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان در نگهداری زیرساخت معابر شهری کمک‌کار شهرداری باشند.

وی اظهار کرد: حقوق دی ماه نیروهای قراردادی خود شهرداری پرداخت شده و ظرف یکی دو روز آینده نیز حقوق نیروهای خدماتی شرکتی پرداخت خواهد شد.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار