مدیرکل ثبت احوال کردستان خبر داد
مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: قرار بود آخرین مهلت ثبت نام در طرح کارت هوشمند ملی پایان امسال باشد اما این مهلت تا پایان سه ماهه اول سال 97 تمدید شد تا کسانی که تاکنون موفق به تعویض کارت های ملی خود نشده‌اند در این مدت نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.
کد خبر: ۵۸۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 18 March 2018

به گزارش تابناک کردستان، محسن آقایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از جمعیت یک میلیون و 603 هزار نفری استان یک میلیون و 220 هزار نفر واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هستند که تاکنون برای 886 هزار و 572 نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این آمار 72.7 درصد واجدین شرایط در استان را شامل می شود، گفت: کردستان در زمینه صدور کارت هوشمند ملی در میان استان های کشور استان رتبه چهارم را دارد.

مدیرکل ثبت احوال کردستان تصریح کرد: 41 دفتر پیشخوان دولت در زمینه ارائه خدمات و دریافت تقاضاهای صدور کارت هوشمند ملی فعال بود که به زودی پنج دفتر دیگر نیز مجوز گرفته و به این تعداد اضافه می‌شود.

وی گفت: قرار بود آخرین مهلت ثبت نام در طرح کارت هوشمند ملی پایان امسال باشد اما این مهلت تا پایان سه ماهه اول سال 97 تمدید شد تا کسانی که تاکنون موفق به تعویض کارت های ملی خود نشده‌اند در این مدت نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار