دادگستری شهرستان مریوان ضمن تأیید درگیری شب گذشته ـ 4 اردیبهشت‌ماه ـ در این شهرستان که منجر به کشته شدن یک نفر شده، اعلام کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و مظنون به قتل دستگیر شده است.
کد خبر: ۵۹۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک کردستان، دادگستری شهرستان مریوان ضمن تأیید درگیری شب گذشته ـ 4 اردیبهشت‌ماه ـ  در این شهرستان که منجر به کشته شدن یک نفر شده، اعلام کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و مظنون به قتل دستگیر شده است.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، دادگستری مریوان اعلام کرد که شب گذشته ـ 4 اردیبهشت‌ماه ـ حدود ساعت 9 درگیری در این شهرستان رخ داده و یک نفر با سلاح سرد به قتل رسیده است.

این مرجع قضایی اعلام کرد: دلیل اصلی این حادثه اختلاف حساب مالی بین شخص مقتول و مظنون به قتل بوده که در ابتدا درگیری لفظی صورت گرفته و سپس درگیری فیزیکی روی داده و در نهایت منجر به قتل شده است. در حال حاضر مظنون به قتل دستگیر شده، اما هنوز به قتل اعتراف نکرده و تحقیقات اولیه درباره این حادثه در حال انجام است.

بر اساس اعلام دادگستری شهرستان مریوان، اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر درگیری مسلحانه و کشته شدن یکی از پرسنل نیروی انتظامی صحیح نمی‌باشد و جو آرامی بر شهر حاکم است.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار