مدیرکل بیمه سلامت کردستان خبر داد
مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان گفت: طرح استحقاق سنجی الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان کوثر سنندج آغاز و بزودی در دیگر مراکز درمانی استان نیز انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 01 May 2018

به گزارش تابناک کردستان، سیدانور اسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: برای تحقق اهداف استراتژیک ما در خصوص استقرار سازمان الکترونیک، طرح استحقاق سنجی و حذف دفترچه بیمه در بخش بستری با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان بیمارستان کوثر سنندج آغاز شده است.

وی هدف از اجرای طرح را تسهیل در امور پذیرش، بستری و ترخیص بیماران، رفع هم‌پوشانی، مدیریت بهینه منابع و مصارف و ارتقای کیفیت خدمات اعلام کرد و گفت: با استقرار سازمان الکترونیک و دستیابی به اطلاعات در بستر IT می‌توانیم تجزیه و تحلیل صحیح‌تری از اطلاعات و داده‌ها داشته باشیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان تصریح کرد: این اطلاعات کمک خواهد کرد تا بتوانیم منابع را بهتر مدیریت و خدمات با کیفیت و مطلوب‌تری به بیمه‌شدگان جامعه هدف ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک میلیون و 150 هزار نفر از مردم این استان زیر پوشش 5 صندوق بیمه سلامت قرار داشته و از خدمات درمانی بهره‌مند هستند، گفت: با مدیریت هزینه‌ها می‌توانیم مطالبات مراکز را در موعد مقرر و بدون تاخیر پرداخت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار