مدتی است کشتار اسب‌های باربر در مناطق مرزی به منظور مقابله با قاچاق کالا، هر چند طی سال‌های اخیر به نسبت گذشته کاهش یافته، اما همچنان ادامه دارد؛ هنوز زمان آن نرسیده که دولت و مجلس با اتخاذ تدابیر و ارائه برنامه‌هایی، چون مصادره و به مزایده گذاشتن چارپایان باربر گامی برای جلوگیری از کشتار خونین قربانیان نجیب قاچاق، بردارند؟
کد خبر: ۵۹۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 01 May 2018

به گزارش تابناک کردستان، مدتی است کشتار اسب‌های باربر در مناطق مرزی به منظور مقابله با قاچاق کالا، هر چند طی سال‌های اخیر به نسبت گذشته کاهش یافته، اما همچنان ادامه دارد و علاوه بر مغایرت با قانون و اخلاق انسانی، از یک سو تهدیدی جدی برای بهداشت اهالی منطقه به حساب می‌آید و از سوی دیگر، دستاویزی برای تخریب وجهه کشورمان در مجامع بین‌المللی.

هنوز زمان آن نرسیده که دولت و مجلس با اتخاذ تدابیر و ارائه برنامه‌هایی، چون مصادره و به مزایده گذاشتن چارپایان باربر گامی برای جلوگیری از کشتار خونین قربانیان نجیب قاچاق، به خطر افتادن بهداشت عمومی و تخریب وجهه کشورمان در مجامع بین‌المللی بردارند؟

 

تابناک 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Environmental
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
واقعا درد آوره که این بار قرعه پاک کردن صورت مسئله به نام بی گناه ترین موجودات این قصه افتاده...تاسف واژه کوچکی است برای این تلخی...وای به روزی که قرار باشه تاوان پس بدیم
...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار