رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ۹۸۷ نفر در دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و بانک‌ها پاداش بازنشستگی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان گرفته و آخر سال ۹۶ خود را بازنشست کرده‌اند گفت: ۲۰۰ نفر از این افراد بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و فردی نیز یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان پاداش گرفته است.
کد خبر: ۶۰۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 14 May 2018

به گزارش تابناک کردستان، غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان اینکه درباره افزایش حقوق کارمندان برای امسال در دولت، نوعی نامهربانی یا توجه نکردن به تفاهم با مجلس یا برداشت دیگر از متن قانون بودجه انجام شد، اظهار کرد: آنچه که در مجلس تصویب شد افزایش ۲۰ درصدی کف حقوق کارمندان بود و برای بقیه حقوق‌ها به روش پلکانی افزایش می‌یافت، اما اکنون دولت افزایش حقوق را بین ۱۲ تا ۶ درصد اعمال کرده است.

وی گفت: هرچه با دولت گفتگو می‌کنیم نمی‌پذیرد و پاسخ جدی نمی‌دهد.

تاجگردون افزود: مجبور هستیم نظر استفساریه را برای افزایش حقوق کارمندان به صحن علنی مجلس ارائه دهیم و آن را به قانون تبدیل کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه شکاف جدی بین پاداش بازنشستگان وجود داشت که باید حل می‌شد در سال ۹۷ سقف پاداش را حدود ۲۸۰ میلیون تومان قرار دادیم، اما افرادی که حقوق آنها بالای ۸ میلیون تومان بود بر این اساس ضرر می‌کردند.

وی گفت: ۹۸۷ نفر در دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و بانک‌ها پاداش بازنشستگی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان گرفته و آخر سال ۹۶ خود را بازنشست کرده‌اند.

تاجگردون افزود: ۲۰۰ نفر از این افراد بیش از ۶۰۰ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و فردی نیز یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان پاداش گرفته است.

تاجگردون افزود: ۱۴ نفر از کسانی که بیش از ۴۰۰ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و خود را در سال ۹۶ بازنشسته کرده‌اند امسال دوباره به کار بازگشته‌اند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار