محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به دلیل بازنشر خبری با عنوان «انتصاب یک پیمانکار به ریاست مهمترین سازمان اقتصادی استان کردستان...»، در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران علیه مدیرمسئول تابناک کردستان طرح شکایت کرده که پرونده در حال طی کردن مراحل دادرسی است.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 20 May 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به دلیل بازنشر خبری با عنوان «انتصاب یک پیمانکار به ریاست مهمترین سازمان اقتصادی استان کردستان...»، در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران علیه مدیرمسئول تابناک کردستان طرح شکایت کرده است.

شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران با ارسال یک برگ نیابت به شعبه 4 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج در حال رسیدگی به شکایت مطرح شده است.

طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، شعبه 4 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج هم در اجرای نیابت واصله با ارسال نامه‌ای به این اداره کل خواستار ارسال برخی اسناد و مستندات مربوط به مدیرمسئول و سایت تابناک کردستان به آن مرجع شده است.

«فرید کریمی»، مدیرمسئول تابناک کردستان، مدارک درخواست شده را جهت هرگونه اقدام، به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تحویل داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار