کد خبر: ۶۱۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 25 May 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:آیت الله بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر فسا خواستار رفع مشکل کشاورزان این منطقه شد.

آیت الله فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی ریز از مسولان اداره راه و شهرسازی استان خواست تا در خصوص تبدیل این اداره در این شهرستان به نمایندگی تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک با اشاره به تهدیدات وزیر خارجه آمریکاعلیه ایران گفت:ملت ایران ۴۰ سال است که با این تهدیدات و توطئه‌ها عادت کرده و همواره برای استقلال و عزت خود هزینه پرداخت کرده است.
*********************************
حجت الاسلام سیادت امام جمعه مشکان بااشاره به کاهش نزولات جوی و کم بودن آب ذخیره شده در پشت سد‌های فارس از مردم خواست تا ضمن صرفه جویی در مصرف آب از جیره بندی آب جلوگیری کنند.
*******************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به سالگرد فتح خرمشهر وپیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد گفت: با پیروزی رزمندگان ما در عملیات بیت المقدس، معادلات نظامی غرب و حامیان حزب بعث عراق به هم ریخت.
************************************
حجت الاسلام عباسی امام جمعه خشت با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام گفت:؛ از ابتدا بدعهدی آمریکا مشخص بود که آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نیست و به دنبال ضربه زدن به ملت ایرن است.
*******************************

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خراسانی امام جمعه آباده، بررفع مشکل بیکاری جوانان این مناطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به مشکل خدمات دهی پزشک خانواده دراین منطقه گفت: چهار پزشک خانواده دراین منطقه درهرنوبت شانزده بیمار پذیرش را پذیرش می‌کنند که جوابگوی نیاز مردم منطقه نیست.
************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن از اداره آبفای این شهر خواست تا هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و راه اندازی چاه جدید آب آشامیدنی و اتصال آن به شبکه آب شرب بهمن اقدام کنند.
*********************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به کم آبی و
پیامد‌های این موضوع برمردم ازمسوولین سازمان آب برای حل مشکل آب باغ‌های این شهر که در حال نابودی است چاره اندیشی کنند و با حفر چاه‌های اضطراری به داد مردم برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار