نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم رفع مشکلات خرمشهر از مسئولان و دولتمردان خواست با همدلی و تکیه‌بر داشته‌ها به مردم این شهرستان خدمت کنند.
کد خبر: ۶۱۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 25 May 2018

آیت الله عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در آئین گشایش مرکز تخصصی شیمی درمانی خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم طبق فرمایشات اخیر رهبری با روحیه همدلی و همکاری با تکیه بر داشته های خود و بدون اتکا به دشمن و توجه به تهدیدات آن و با توجه به ولایت در مسیر خدمت گام برداشت.

وی با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان باید با همین روحیه توسعه خرمشهر را دنبال کنند، گفت: مسئولان با لبیک به رهبری و با این ویژگی ها توسعه خرمشهر را پیگیری و اجرای آنها را را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خرمشهر را مستحق خدمت دانست و توضیح داد: خرمشهر دو خصوصیت اصلی دارد؛ اینکه در گذشته زندگی در این شهرستان جریان داشته و مردم خرمشهر از یک رفاه برخوردار بودند و در روزگار دیگری خرمشهر نماد مقاومت بوده است و نیاز به توجه ویژه دارد.

آیت الله فرحانی در سخنان خود در این افتتاحیه به سوم خرداد و فتح خرمشهر اشاره داشت و بیان کرد: مسئله سوم خرداد مسئله ولایت است و سوم خرداد روز یاری امام زمان بود.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی شیمی درمانی توسط موسسه خیریه امدادگران عاشورا و با کمک خیرین، افتتاح این مرکز را نماد همدلی، وفا و عشق به خدمت به مردم دانست.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار