کشف 4 تن ماهی فاسد در سنندج و احتمال ورود بخشی از محموله به بازار
کد خبر: ۶۱۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 12 June 2018

کشف 3.5 تن ماهی فاسد در سنندج توسط دامپزشکی کردستان خبری بود که دیروز منتشر شد؛ امروز هم 500 کیلوگرم از این ماهی‌های فاسد و متعلق به همان شرکت در انباری در حاشیه شهر کشف شده است؛ مطابق خبر منتشره شرکتی که بسته‌بندی ماهی‌های فاسد در آن در حال انجام بوده یک شرکت دولتی بوده است! حالا سؤال اینجاست که جدا از پیگیری دستگاه قضا، آیا دولت اراده‌ای برای برخورد با این شرکت دارد یا خیر؟

به گزارش تابناک کردستان، روز گذشته خبری در رسانه‌های استان از قول مدیرکل دامپزشکی کردستان منتشر شد که در آن به کشف 3.5 تن ماهی فاسد در سنندج اشاره شده بود؛ امروز هم خبر رسیده که  با حضور اکیپ‌های دامپزشکی محموله 500 کیلوگرمی دیگری از ماهی‌های فاسد در یکی از انبارهای حاشیه شهر سنندج کشف و ضیط شد و این ماهی‌ها هم متعلق به همان شرکت است.

مجتبی ورمقانی، مدیرکل دامپزشکی استان کردستان اعلام کرده «عرضه‌کنندگان متخلف در حالی که ماهی‌ها فاسد شده بود، از طریق الکل برچسب‌ها را پاک می‌کردند و با استفاده از برچسب‌های جدید، تاریخ انقضای آن را به 9 ماه دیگر تغییر می‌دادند».

وی همچنین گفته با توجه به احتمال ورود بخشی از محموله ماهی‌های فاسد شده به بازار، تیم‌های دامپزشکی در حال بازرسی از بازار هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان خاطر نشان کرده «به دنبال گرفتن حکم قضایی هستیم تا این مرکز را "پلمب" کنیم».

پیگیری موضوع این تخلف در دستگاه قضا به جای خود، اما یک سؤال مهم در این میان مطرح است و آن اینکه با توجه به اینکه طبق اخبار منتشره، تخلف در یک شرکت دولتی انجام شده و فیلم کشف ماهی‌های فاسد هم در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار گرفته، آیا دولت در حالتی منفعل تنها منتظر برخورد قضایی می‌ماند و یا نسبت به پیگیری موضوع شرکت متخلف به صورت مستقل اقدام خواهد کرد؟

تا اینجا برداشت کلی از موضوعی که دیروز مطرح شده آن است که یک جرم که سلامت مردم را هدف قرار داده در کردستان اتفاق افتاده اما اینکه دولت با مدیرعامل شرکت متخلف برخورد خواهد کرد یا خیر هنوز روشن نیست و باید منتظر ماند و دید.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار